






Bruno schreefColonWelkom to my world. Voor mij is er nogal veel een tering eind rijden, als je in Schriek woont![]()
Anyway, graag een tering eind met de F !
Niet graag een tering eind met een trailer met een wagen er op ....







Bruno schreefColoninderdaad, ik zie het probleem er niet van in eerlijk gezegd, zeker niet met mooi weer, maar met heel mijn gevaarte tegen 90 km/u is echt geen pretje.


RemcovanKuilenburg schreefColonNog geen antwoord van onze vrienden uit Goes
Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.