Het was een stress-moment voor mij, toen ik de parking van Meguiars opdraaide. Slechts 3 MG's

Gelukkig bleken er meer mensen aanwezig, eens ik de zaak binnen ging. Met mij bij, 9 gegadigden. Eigenlijk 2 mensen te kort, maar Sven was toch tevreden van het enthusiasme van de aanwezigen. Voor herhaling vatbaar, maar volgende keer verander ik wel de formule, opdat ik hierontrent geen slapeloze nachten meer heb.
We gaan een beetje de formule van de Dynojet hanteren hiervoor. Mensen die zich melden betalen volgend jaar 50 euro op voorhand. Eens aanwezig, kan voor dit bedrag aan producten gekozen worden. Zij die niet aanwezig zijn, maar betaalden, zien hun deel dan in de clubkas verdwijnen. Een win-win voor het forum en voor onze sponsor.
Desnoods voorzien we nog wel een klein extra voor de aanwezigen dan...
We houden jullie op de hoogte wat de volgende editie betreft !