door amnon » di jul 09, 2013 8:20 pm
Tja die Ferrari. Ik denk dat de eigenaar er naast zat en dat ze na het momentje van die malloot (ik) in Rivage niet dichter in de buurt durfde te komen...
De klamme handjes, het was vooral de warmte die me in de weg zat. Heb de sessies er na toch maar open gereden en met handschoenen aan. Ik moet wel zeggen dat het er op video heftiger uitziet dan ik het op dat moment voelde/meemaakte. Je zit toch een beetje in een roes dan en handelt geheel op gevoel, enfin, je herkent dat vast wel.
Aardige jongens in de Puma. Nog even een woordje mee gewisseld nadien. Ze rijden met slechts 120 Pk maar de auto is helemaal leeg, meer dan 200Kg lichter dan de MG en op slicks.
Jammer dat het zo prijzig is zo'n halve dag, daar komt nog hotel en reis bij natuurlijk. Als Spa om de hoek was dan wisten we het wel. Wat een top lokatie en circuit is het toch. Smullen van de mooie beelden.
Het was de MGF Trophy 160,
Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen:
Youtube kanaal 1 en
Youtube kanaal 2