ik ben nu ook member op de site uit de uk
ik ga wel individueel naar gaydon komen want die engelsen rijden helemaal langs de andere kant van de M25 rond londen en dat vind ik nogal om.
trouwens in mijn mg metroke ligt momenteel maar een 1000ccke in want mijn zagerij ligt in de race mini.
dan kan ik nog rustig het heritage museum afzien.
grtjs
mg metro man





TF 135 Elegance / Midget
