BUTTON_POST_REPLY 170 berichten
mgf.be "end of season" zondag 16 oktober
  • adaerts
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 337
    GeregistreerdCOLON di jul 05, 2011 2:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt Limburg Nederland

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door adaerts » vr sep 23, 2011 3:54 pm

    en ook Ad wil en zal erbij zijn, waarschijnlijk 2 personen.
    misschien kunnen we (uit Nederlands Limburg) ergens afspreken en gezamelijk naar Zolder rijden.
    ik dacht zelf aan de grensovergang Maasmechelen, laat maar iets horen.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Bruno » vr sep 23, 2011 6:37 pm

    Rick, een brevet is dus zoals gezged, niet nodig, een helm op en goed vasthouden is genoeg :wink:
    Circuittaxi is echter niet in de ZS, zoals Remco zegt, maar in de ZR racer, waarvoor we speciaal een 2de racestoel en dito gordels aanschaffen voor dit evenement.
    Ovi, kinderen mogen misschien niet officieel in de pits, maar als ze niet alleen rondlopen in de pitsstraat, zal er niemand iets van zeggen.


    Mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen ?
    - Stephen
    - Rick
    -
    -
    -


    mgf.be Aanwezigen ?

    Bevestigd
    - Bruno (12 personen)
    - Jos (5 personen + ?)
    - ErikB (2 personen ?)
    - Luc (2 personen)
    - Andros (1 persoon)
    - Bart-K (1 persoon)
    - Remco (1 persoon)
    - Benny (1 persoon)
    - Tom (1 persoon)
    - Kasper (2 personen)
    - Rick (1 persoon)
    - Sander
    - Bert
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 personen)
    - Adaerts (2 personen)
    - OVI ?

    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - JohanQ
    - Jager (ov) 1 persoon
    - LEBLAR (OV)
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Sander » vr sep 23, 2011 7:56 pm

    Mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen ?
    - Stephen
    - Rick
    - Wendy
    -
    -


    mgf.be Aanwezigen ?

    Bevestigd
    - Bruno (12 personen)
    - Jos (5 personen + ?)
    - ErikB (2 personen ?)j
    - Luc (2 personen)
    - Andros (1 persoon)
    - Bart-K (1 persoon)
    - Remco (1 persoon)
    - Benny (1 persoon)
    - Tom (1 persoon)
    - Kasper (2 personen)
    - Rick (1 persoon)
    - Sander (2 personen)
    - Bert
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 personen)
    - Adaerts (2 personen)
    - OVI ?

    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - JohanQ
    - Jager (ov) 1 persoon
    - LEBLAR (OV)
    Building >200BHP K-series
  • .:bert:.
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 611
    GeregistreerdCOLON wo maart 14, 2007 8:42 pm
    WoonplaatsCOLON Halen

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door .:bert:. » vr sep 23, 2011 8:51 pm

    Zo een paar rondjes circuit sla ik niet af :twisted:

    Mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen ?
    - Stephen
    - Rick
    - Wendy
    - Bert
    -


    mgf.be Aanwezigen ?

    Bevestigd
    - Bruno (12 personen)
    - Jos (5 personen + ?)
    - ErikB (2 personen ?)j
    - Luc (2 personen)
    - Andros (1 persoon)
    - Bart-K (1 persoon)
    - Remco (1 persoon)
    - Benny (1 persoon)
    - Tom (1 persoon)
    - Kasper (2 personen)
    - Rick (1 persoon)
    - Sander (2 personen)
    - Bert (1 persoon)
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 personen)
    - Adaerts (2 personen)
    - OVI ?

    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - JohanQ
    - Jager (ov) 1 persoon
    - LEBLAR (OV)
    MGF'96

    52" TTB, Donkere Cup's, Good-Year Eagle F1 GS-D3, Miltek, Witte Pinkers, Lowering Pins, Washers.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Bruno » vr sep 23, 2011 9:42 pm

    Mooi ! :thumbsup:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Stephen
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 295
    GeregistreerdCOLON wo aug 13, 2008 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Lochristi - O-VL - België

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Stephen » za sep 24, 2011 1:37 pm

    Mijn co-piloot kent de Zr in't algemeen.
    Maar ze wil ook wel eens van een race-versie proeven :)
    Bij deze Aline bijgevoegd.

    Tenzij het echt enkel voor effectieve leden is? Dan mag de naam alsnog geschrapt worden.

    Mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen ?
    - Stephen
    - Rick
    - Wendy
    - Bert
    - Aline


    mgf.be Aanwezigen ?

    Bevestigd
    - Bruno (12 personen)
    - Jos (5 personen + ?)
    - ErikB (2 personen ?)j
    - Luc (2 personen)
    - Andros (1 persoon)
    - Bart-K (1 persoon)
    - Remco (1 persoon)
    - Benny (1 persoon)
    - Tom (1 persoon)
    - Kasper (2 personen)
    - Rick (1 persoon)
    - Sander (2 personen)
    - Bert (1 persoon)
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 personen)
    - Adaerts (2 personen)
    - OVI ?

    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - JohanQ
    - Jager (ov) 1 persoon
    - LEBLAR (OV)
    02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
    30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
    28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
    10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180 (Daily)
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Bruno » za sep 24, 2011 2:07 pm

    Nee hoor, uiteraard is het voor iedereen die wil !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    VOP
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 70
    GeregistreerdCOLON di feb 27, 2007 10:00 pm
    WoonplaatsCOLON Oostakker

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door VOP » za sep 24, 2011 5:58 pm

    Onder voorbehoud ivm weder zijn ik en eega er bij.
    MG TF Elegance Royal Blue 'O4
    & MG B Wit '77
    & BMW 118d Wit '07
    & C1 Red
  • Avatar gebruiker
    ANNE-MINNIE
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 9
    GeregistreerdCOLON zo feb 06, 2011 7:04 pm
    WoonplaatsCOLON ZICHEM-SCHERPENHEUVEL/BELGIE

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door ANNE-MINNIE » za sep 24, 2011 8:52 pm

    Hallo, je mag nog 2 namen aan de aanwezigheidslaijst toevoegen: Anne-Mie en Kris! Tot dan.
    ROVER 75 TOURER 2.0
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Bruno » za sep 24, 2011 10:15 pm

    Mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen ? (@20 euro/sessie + 15 euro pasje Circuit zolder/dag)
    - Stephen
    - Rick
    - Wendy
    - Bert
    - Aline


    mgf.be Aanwezigen ?

    Bevestigd
    - Bruno (12 personen)
    - Jos (5 personen + ?)
    - ErikB (2 personen ?)j
    - Luc (2 personen)
    - Andros (1 persoon)
    - Bart-K (1 persoon)
    - Remco (1 persoon)
    - Benny (1 persoon)
    - Tom (1 persoon)
    - Kasper (2 personen)
    - Rick (1 persoon)
    - Sander (2 personen)
    - Bert (1 persoon)
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 personen)
    - Adaerts (2 personen)
    - Johan Q
    - VOP (2 Personen)
    - Anne Minnie (2 personen)

    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - OVI
    - Jager (ov) 1 persoon
    - LEBLAR (OV)
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • LEBLAR
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 762
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 8:45 pm
    WoonplaatsCOLON Sibculo

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door LEBLAR » zo sep 25, 2011 11:33 am

    Sorry jongens maar ik ga het echt niet redden. Met de HGF erbij heb ik alle tijd nodig om de F weer op de been te krijgen. Ik wens jullie alvast een hele fijne, droge dag toe en hoop er de volgende keer bij te zijn.

    Mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen (@20 euro/sessie + 15 euro pasje Circuit zolder/dag) ?
    - Stephen
    - Rick
    - Wendy
    - Bert
    - Aline


    mgf.be Aanwezigen ?

    Bevestigd
    - Bruno (12 personen)
    - Jos (5 personen + ?)
    - ErikB (2 personen ?)j
    - Luc (2 personen)
    - Andros (1 persoon)
    - Bart-K (1 persoon)
    - Remco (1 persoon)
    - Benny (1 persoon)
    - Tom (1 persoon)
    - Kasper (2 personen)
    - Rick (1 persoon)
    - Sander (2 personen)
    - Bert (1 persoon)
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 personen)
    - Adaerts (2 personen)
    - Johan Q
    - VOP (2 Personen)
    - Anne Minnie (2 personen)

    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - OVI
    - Jager (ov) 1 persoon
    Ronald Leblanc
    1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
    Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
    Upcomming: PU bussen voor.
    Next: Cool-air induct Tenza.
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Luc » ma sep 26, 2011 8:39 pm

    Mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen (@20 euro/sessie + 15 euro pasje Circuit zolder/dag) ?
    - Stephen
    - Rick
    - Wendy
    - Bert
    - Aline


    mgf.be Aanwezigen ?

    Bevestigd
    - Bruno (12 personen)
    - Jos (5 personen + ?)
    - ErikB (2 personen ?)j
    - Luc (2 personen)
    - Andros (1 persoon)
    - Bart-K (1 persoon)
    - Remco (1 persoon)
    - Benny (1 persoon)
    - Tom (1 persoon)
    - Kasper (2 personen)
    - Rick (1 persoon)
    - Sander (2 personen)
    - Bert (1 persoon)
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 personen)
    - Adaerts (2 personen)
    - Johan Q
    - VOP (2 Personen)
    - Anne Minnie (2 personen)

    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - OVI
    - Jager (ov) 1 persoon
    - Ludo (1p/ OV)
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door ovi » di sep 27, 2011 9:42 am

    Ik doe mijn best maar moet het nog even bekijken!

    Luc schreefColonMgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen (@20 euro/sessie + 15 euro pasje Circuit zolder/dag) ?
    - Stephen
    - Rick
    - Wendy
    - Bert
    - Aline


    mgf.be Aanwezigen ?

    Bevestigd
    - Bruno (12 personen)
    - Jos (5 personen + ?)
    - ErikB (2 personen ?)j
    - Luc (2 personen)
    - Andros (1 persoon)
    - Bart-K (1 persoon)
    - Remco (1 persoon)
    - Benny (1 persoon)
    - Tom (1 persoon)
    - Kasper (2 personen)
    - Rick (1 persoon)
    - Sander (2 personen)
    - Bert (1 persoon)
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 personen)
    - Adaerts (2 personen)
    - Johan Q
    - VOP (2 Personen)
    - Anne Minnie (2 personen)

    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - OVI (ov)
    - Jager (ov) 1 persoon
    - Ludo (1p/ OV)
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door Luc » do sep 29, 2011 7:56 pm

    Mgf.be leden die een rondje MGZR circuitaxi wensen (@20 euro/sessie + 15 euro pasje Circuit zolder/dag) ?
    - Stephen
    - Rick
    - Wendy
    - Bert
    - Aline
    - Veerle
    - 7 Personen via Bruno (waarvan 3 op zaterdag)
    - ? personen via Jos

    mgf.be Aanwezigen ?

    Bevestigd
    - Bruno (12 personen)
    - Jos (5 personen + ?)
    - ErikB (2 personen ?)j
    - Luc (2 personen)
    - Andros (1 persoon)
    - Bart-K (1 persoon)
    - Remco (1 persoon)
    - Benny (1 persoon)
    - Tom (1 persoon)
    - Kasper (2 personen)
    - Rick (1 persoon)
    - Sander (2 personen)
    - Bert (1 persoon)
    - knarf (1 pers)
    - Stephen (2 personen)
    - Adaerts (2 personen)
    - Johan Q
    - VOP (2 Personen)
    - Anne Minnie (2 personen)

    nog te bevestigen
    - Bruce (ov)
    - OVI (ov)
    - Jager (ov) 1 persoon
    - Ludo (1p/ OV)
  • koen martijnse
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 7
    GeregistreerdCOLON vr maart 27, 2009 11:13 am
    WoonplaatsCOLON Amstelveen

    Re: mgf.be "end of season" zondag 16 oktober

    door koen martijnse » vr sep 30, 2011 12:57 pm

    Mijn dochter en ik zullen zeker aanwezig zijn.

    Groeten en tot de 16e oktober.

    Koen en Kirsten Martijnse
BUTTON_POST_REPLY 170 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten