



MG Metro-man schreefColoneric moet je op voorhand ingeschreven zijn of kan je dat ook ter plaatse doen want ik was dat weer vergeten![]()
![]()
alez tot zondag
mg metro man
![]()
![]()


Jupilerman schreefColon´t ziet er voor mij niet goed uit. Tegen maandag moet er een prijs liggen voor een nogal zwaar projectje. Het hangt serieus mijn keel uit, maar ´t moet nu eenmaal klaar zijn. Wacht dus maar niet op ons
jupi & annemiek

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.