Na diverse malen de routen gereden te hebben, is hij eindelijk helemaal klaar! En word het tijd om de informatie hier neer te zetten.
De rit is op 28 Augustus 2011. Om 11:00 uur willen wij starten met de rit, deze rit zal ongeveer een 140 km zijn.
Verzamelen tussen 10:00 en 11:00 bij ons thuis
Adres:
Brinkweg 11-i
7691 PE Bergentheim. (Nederland)
Wij zullen gaan lunchen in het Eetcafé de Postelhoek, voor meer informatie en prijslijst kan je hun website bezoeken:
http://www.postelhoek.com/eetcafe.html 
Uploaded with
ImageShack.usWe zullen vanuit daar weer verder gaan met de route. Na een anderhalf uur rijden wilde we nog ergens lekker wat gaan drinken op een mooi Landgoed, in een omgeving wat in ieder geval de moeite waard is om je auto even te verlaten en het Landgoed te bekijken.

Uploaded with
ImageShack.us De eindbestemming zal bij het Boomstamrestaurant het Heemse zijn. Daar lijkt het ons leuk om de dag af te sluiten met een etentje met de mensen die daar prijs op stellen.
Graag zouden wij voor 21 Augustus willen weten wie er mee blijft eten, zodat wij de aantal plaatsen kunnen reserveren.
Voor meer informatie en prijslijst/menukaart verwijzen wij jullie naar de website van Boomstamrestaurant het Heemse :
http://www.hetheemse.nl 
Uploaded with
ImageShack.usUiteraard zijn de kosten voor het eten en drinken voor eigen rekening.
Mochten er nog vragen zijn, dan kunnen jullie deze natuurlijk stellen.
Wij hebben er veel zin in.
Groetjes Pierre en Colette