Luc schreefColonSamen met Stephen vertrek ik rond 10u30 aan de afrit Zemst / Hofstade.
nog kandidaten?
Luc
Stephen
Ga je dan boven op de brug staan of is daar ergens een parking?

Luc schreefColonSamen met Stephen vertrek ik rond 10u30 aan de afrit Zemst / Hofstade.
nog kandidaten?
Luc
Stephen





Luc schreefColon@ sjefke. geen prbleem


ovi schreefColonOm hoe laat ongeveer zijn we in Haacht s'avonds?

Luc schreefColonovi schreefColonOm hoe laat ongeveer zijn we in Haacht s'avonds?
tussen 17 en 18u, dus voor "den doenker"






Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.