BUTTON_POST_REPLY 105 berichten
14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)
  • Avatar gebruiker
    Hippert
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 450
    GeregistreerdCOLON di feb 02, 2010 7:13 pm
    WoonplaatsCOLON leeuwarden

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Hippert » wo mei 11, 2011 2:05 pm

    :( er moet eigenlijk OV achter mijn naam staan.
    Mijn F is (nog) niet in zo'n mooie staat dat ik hem wil laten zien op een soort van show.
    Ik had veelbelovende plannen voor mijn F maar door een aantal gebeurtenissen is de zekerheid om hem dit jaar op te knappen in het water gevallen.
    De gewone mens ziet mijn auto als knap maar voor kenners zoals jullie of ander fanatieke auto liefhebbers ziet mij F er uit als een slagveld.

    Er zijn teveel punten die aandacht nodig hebben wat veel geld gaat kosten.
    Ik zou dit jaar wel enorm graag naar een event willen waar ik alleen andere club-mensen tegenkom, spreek en leer kennen. Maar voor een soort van auto show zou ik mij alleen maar schamen.

    Ik probeer alles op alles dat mijn F in uitstekende staat te krijgen maar ik kan niet garanderen dat dat voor 14 augustus is.
    Dus bij deze graag Onder Voorbehoud.
    1999 antraciet MGF MPi
    (in mijn bezit van geweest van 25-07-09 tot 23-07-11)
  • MGTF160
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON za apr 10, 2010 11:48 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door MGTF160 » do mei 12, 2011 8:44 am

    @Hippert,

    Opzich is het niet erg als er iets met de auto is hoor. Hier worden alle Engelse wagens toegelaten en natuurlijk ziet de ene er beter uit dan de andere. Ik snap het ook wel dat je deze voor jezelf gewoon perfect wilt hebben. Denk er nog maar eens over na. Zal wel leuk zijn als we een leuk aantal F en TF naar Assen kunnen sturen!
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Ultimate » zo jun 05, 2011 11:45 pm

    Zijn er nog nieuwtjes? :)
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • MGTF160
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON za apr 10, 2010 11:48 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door MGTF160 » ma jun 06, 2011 12:03 pm

    Ik wacht op ongeveer een aantal die meegaan. Dan kan ik dit even doorgeven zodat we de kaarten krijgen. En zal ik natuurlijk een leuke plek gaan regelen.
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Tukker » ma jun 06, 2011 10:38 pm

    Bruno schreefColonDe grenzen van je F opzoeken, zonder ervaring ? ik denk niet dat je die gaat vinden. Aan de andere kant, als je een volledig verkeerde techniek hanteert, is de grens snel gevonden, terwijl met een juiste techniek, de grens veel verder zou liggen.
    Denk er aan, op circuit rijden, heeft niks, maar dan ook niks te maken met vlot of sportief op de openbare weg rijden...maar als je de kans hebt, en je kan je beheersen, moet je het zeker eens proberen.


    In de Ardennen schijnt een circuit te liggen waar je een mooi parcour kan uitleggen zonder dat de snelheid hoog wordt maar prima kan leren sturen. clubdag :idea:
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • MGTF160
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON za apr 10, 2010 11:48 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door MGTF160 » do jun 23, 2011 9:59 am

    Weten de personen die er (ov) achter hebben gezet al of ze mee gaan?
    Ik moet namelijk eind volgende week doorgeven of we als ''club'' komen of niet. Zo kunnen ze de indelingen maken. Ook al is het 6 weken voor het event... Zal dit echt door moeten geven. En we moeten voor een plek met minimaal 5 wagens aanwezig zijn.
  • firefighter
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 317
    GeregistreerdCOLON za feb 06, 2010 6:02 pm
    WoonplaatsCOLON Beek en Donk, NL.
    CONTACTCOLON

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door firefighter » za jun 25, 2011 9:30 pm

    Great British 2011:

    - MGTF160
    - Bruno (ov)
    - Mike (Ultimate)
    - Hippert
    - HansZ
    - Leblar (ov)
    - Bart-K (ov)
    - Geert-Jan en Wendy (ov = 70% zeker) Helaas geen deelname voor ons :(
    MGF 1999 Anthracite
    viewtopic.php?t=9560

    MG Car Club Holland
    http://www.mgcarclub.nl

    HardTop, 15 inch V-spokes velgen met winterbanden, L.L.kit, walnut steering wheel,
    K&N Luchtfilter, 52mm gasklep, Toyosports stainless steel exhaust

    118HP/143 HP EXHAUST MANIFOLD + Empty-kat
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Ultimate » wo jul 13, 2011 10:54 pm

    Zijn er plekken gereserveerd? :)
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Avatar gebruiker
    Bart-K
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 840
    GeregistreerdCOLON di aug 19, 2008 11:14 am
    WoonplaatsCOLON Steenbergen NB
    CONTACTCOLON

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Bart-K » za jul 16, 2011 1:42 pm

    Heb dit topic even gemist de laatste weken.

    Ik ben er ivm EK Rallycross niet bij.
    '03 MG ZT 190+ -> my forever car!!
    '05 MG ZT 330 -> because, why not?
    '03 MG ZS 180 -> tracktoy

    You can be a child once, but immature all your life...

    https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland/
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Bruno » di jul 19, 2011 11:17 pm

    Hoi, prachtig initiatief, en vandaar dat ik er zeker bij wou zijn, maar ik zette alles nog even op een rij : Om met de racer te komen is het op een trailer toch ruim 6 uur rijden en terug. Daarenboven kan je maar een beperkte tijd op circuit en daar is deze trip dan weer net te ver voor. Ter info, op dezelfde tijd sta ik bijna in Silverstone.
    Met de F ben ik er als het mee zit misschien wel in een dikke 4 uur, maar da's dan nog steeds 8 uur in de wagen om 30 minuten op circuit te rijden, dan is het handiger om op 40 minuutjes met de racer op de trailer in Zolder te staan, zoals ik elke maand doe, lijkt me. T'is veel korter bij, en ik kan veel meer de limieten opzoeken en rij tussen mensen die het gewoon zijn op circuit te rijden (dus geen gekke dingen). Was het korter bij, was ik er zeker bij geweest (ik mis bijna geen enkel MGF.BE evenement immers), maar dit is toch echt te ver.
    M.a.w. ik zie jammer genoeg af van dit evenement, maar ik wens jullie alle plezier. Vergeet geen foto's te schieten.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Ultimate » wo jul 20, 2011 9:37 am

    Jammer Bruno, maar niks is te ver ;)
    Weetje wat pas ver is, van mij naar jou, haha.
    Tot de 30ste :D
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Bruno » wo jul 20, 2011 10:47 am

    Dat is waar, maar met een trailer achter je wagen, is alles ver !
    Tenslotte mag ik spreken, denk ik, daar ik nooit een mgf.be evenement mis.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    HansZ
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 152
    GeregistreerdCOLON vr dec 12, 2008 12:34 pm
    WoonplaatsCOLON Cothen

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door HansZ » wo jul 20, 2011 11:06 am

    Hallo Daniël. Is er nog nieuws te melden voor 14 aug. Mijn agenda is aardig vol aan het lopen en weet nog steeds niet of dit evenement doorgaat. Het evenement zal zeker wel doorgaan, maar zijn er al plekken gereserveerd als MGF groep. Gr Hans
    - MG TF 2003 Tahiti Blue, K&N luchtfilter, Bastuck sportuitlaat,
    - Renault Megane TCE.
    - Toyota Aygo.
  • MGTF160
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON za apr 10, 2010 11:48 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door MGTF160 » di jul 26, 2011 11:14 pm

    HansZ schreefColonHallo Daniël. Is er nog nieuws te melden voor 14 aug. Mijn agenda is aardig vol aan het lopen en weet nog steeds niet of dit evenement doorgaat. Het evenement zal zeker wel doorgaan, maar zijn er al plekken gereserveerd als MGF groep. Gr Hans

    Hans,

    Excuus dat ik een tijdje niet online bent geweest maar dat heeft een aantal oorzaken.
    Ik heb voor c.a. 10 wagens een plaats opgegeven. Ik hoop echt dat we dit gaan halen. Dus hopelijk krijg ik nu een lijstje van ieder die zeker mee gaat naar Assen.
  • Avatar gebruiker
    Hippert
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 450
    GeregistreerdCOLON di feb 02, 2010 7:13 pm
    WoonplaatsCOLON leeuwarden

    Re: 14-08-2011 - Great British - TT Circuit Assen (nl)

    door Hippert » di jul 26, 2011 11:29 pm

    Ik kan helaas niet komen met een auto :(
    1999 antraciet MGF MPi
    (in mijn bezit van geweest van 25-07-09 tot 23-07-11)
BUTTON_POST_REPLY 105 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten