

Bruce schreefColonJarno,
Als je het logo van de derde foto van onder zou kunnen poetsen, heel graag, dan kan ik die printen en aan mijn oom geven..

Coen schreefColonWie is Ido eigenlijk? Ofwel, wat is zijn forumnaam?

Coen schreefColonWie is Ido eigenlijk? Ofwel, wat is zijn forumnaam?



bakel schreefColonMGF; Met welke tool in Photoshop haal jij die logo op de foto's weg?

bakel schreefColonMGF; Met welke tool in Photoshop haal jij die logo op de foto's weg?

bakel schreefColonMGF; Met welke tool in Photoshop haal jij die logo op de foto's weg?
Ik denk eerder dat het komt door het origineel niet meer op die eerste site (die waarschijnlijk automatisch hun logo er op plakt) te zetten, maar op een andere (zonder automatische logo's).

MGF schreefColonDit kan alleen als het een .PSD bestand geweest zou zijn, bij een JP(E)G bestand gaat dit niet werken.

Jaded schreefColonMet origineel bedoel ik het bestand op je computer.
Die foto's zijn toch niet met logo incluis uit je camera gerold, mag ik hopen?

MGF schreefColonAch so. De foto's zijn niet door mij gemaakt, maar door een fotograaf van autofotos.nl, die heeft de logo's er op geplakt.
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.