http://kion.demon.nl/KionSite2/Photos.aspx?AlbumID=44
sorry..verbinding is niet de snelste...


, Davy
D.B.C. schreefColonEen ding is zeker ik ga de volgende keer van af het begin mee![]()
Cheers, Davy

Bruce schreefColonD.B.C. schreefColonEen ding is zeker ik ga de volgende keer van af het begin mee![]()
Cheers, Davy
Je zag de rit in eerste instantie niet zo zitten toch? ik ben wel een beetje benieuwd wat je dacht dat het was?

Bruce schreefColonD.B.C. schreefColonEen ding is zeker ik ga de volgende keer van af het begin mee![]()
Cheers, Davy
Je zag de rit in eerste instantie niet zo zitten toch? ik ben wel een beetje benieuwd wat je dacht dat het was?

D.B.C. schreefColon
Ik had verwacht dat het echt een paar uur in de auto zitten was en bepaald tempo rijden, laat ik het zo zeggen ik had het saaier verwacht![]()
Maar het tegendeel was anders, ik had zelfs moeite met bij houden

Bruce schreefColonIk vond de Gooise vrouwenrit juist zo geslaagd omdat we niet te lang in de auto zitten en we ruim de tijd hadden om bij te praten... dat maakte het leuk.


Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.