Oja, de frustratie zal vast opgewekt zijn door ons, er moet maar een aparte klasse voor zondagsrijders als mijn vader komen..



Bruno schreefColonIk wou dat ik vroeger een vader had, die dit met me wou doen. Je kan maar beter fier zijn op een vader als die van jou !



MGF schreefColon... bij anderefotos.nl ...

Bruno schreefColonMGF schreefColon... bij anderefotos.nl ...
Is dit de correcte naam, want die site vind ik niet direkt



Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.