


RemcovanKuilenburg schreefColonGraag gedaan Bruce. Gaat het weer een beetje met je? Of thuis aan het uitzieken?


Moeimakers... 
RemcovanKuilenburg schreefColonAl mijn foto's zijn te vinden op deze site. http://picasaweb.google.nl/remcovankuilenburg/GooischeVrouwenrit2010#
Tukker schreefColonRemcovanKuilenburg schreefColonAl mijn foto's zijn te vinden op deze site. http://picasaweb.google.nl/remcovankuilenburg/GooischeVrouwenrit2010#
Jammer dat je er maar een paar hebt geschoten.![]()
Ga er vanavond even voor zitten want ik heb picasa op mijn TV.
Widget 


RemcovanKuilenburg schreefColonWe gaan, als ik al voor mijn beurt mag spreken want Rick is nog onderweg, volgend jaar en nog mooiere rit maken met de hoop dat jullie minder snel op de stops zijn. Man oh man wat heeft Rick door moeten rijden.


Rick schreefColonJezus wat heb je een hoop foto's gemaakt Remco. Als je er heel snel doorheen gaat lijkt het net als of ze aan het rijden zijn.
ik ga zo mijn foto's even uitzoeken en dan uploaden.
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.