BUTTON_POST_REPLY 348 berichten
Gooische Vrouwen Rit 2010 op 9 mei
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » ma mei 10, 2010 10:29 am

    Remco, Rick, van harte bedankt voor deze super leuke dag!!
    We hebben alweer een zeer mooie rit achter de rug en ook de stopplaatsen waren schitterend!

    Ja, ja, onze Bruno met "zijn" Linda!....

    Kortom, TOP jongens!!!
    MGF Co-pilote
  • firefighter
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 317
    GeregistreerdCOLON za feb 06, 2010 6:02 pm
    WoonplaatsCOLON Beek en Donk, NL.
    CONTACTCOLON

    door firefighter » ma mei 10, 2010 10:41 am

    hoi Rick en Remco,

    wij willen jullie heel hartelijk danken voor de perfecte organisatie
    van de rit van gister.

    COMPLIMENTEN :applaus:

    Aangezien het onze eerste club-rit was, is het ons beide zeer goed bevallen.
    Ontvangst, rondleiding,lunch,foto-shoot,diner en vooral tijd voor te socializen. alles tot in de puntjes geregeld
    :thumbsup:
    ook leuk om nu de mensen op het forum eens echt te ontmoeten.
    Ik moet zeggen: gewoon SUPER.

    Groeten en nogmaals bedankt,
    tot de volgende meeting,

    Geert-Jan en Wendy
    MGF 1999 Anthracite
    viewtopic.php?t=9560

    MG Car Club Holland
    http://www.mgcarclub.nl

    HardTop, 15 inch V-spokes velgen met winterbanden, L.L.kit, walnut steering wheel,
    K&N Luchtfilter, 52mm gasklep, Toyosports stainless steel exhaust

    118HP/143 HP EXHAUST MANIFOLD + Empty-kat
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma mei 10, 2010 10:42 am

    Een dikke pluim voor de organisatie :thumbsup:

    We hebben weer heerlijk genoten van ons eerste event dit seizoen. En het smaakt beslist weer naar meer 8)

    En Remco, je chefkok heeft een voortreffelijke maaltijd geserveerd.
  • wimk
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON zo aug 02, 2009 1:19 pm

    door wimk » ma mei 10, 2010 10:53 am

    Heren organisatie :thumbsup: :thumbsup:

    Hele geslaagde dag !! Zelf de weer goden waren ons goed gezint.
    Leuk eens de gezichten te zien achter de (nick-) namen en verhalen te horen ipv te lezen....

    Ik hoop komende week onze foto's nog beschikbaar te krijgen.....anders moeten jullie een week of 3 wachten (lekker toeren door Zwitserland)
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » ma mei 10, 2010 11:37 am

    RemcovanKuilenburg schreefColonGraag gedaan Bruce. Gaat het weer een beetje met je? Of thuis aan het uitzieken?


    Ik zit op werk, maar ik denk niet dat ik dit de hele dag ga volhouden, dus na de lunch denk ik naar huis en dan verder thuis werken.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    Thomas
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 639
    GeregistreerdCOLON zo maart 28, 2004 12:35 pm
    WoonplaatsCOLON Maassluis Nederland

    door Thomas » ma mei 10, 2010 11:42 am

    Remco en Rick,

    Geweldig bedank voor deze leuke dag. :applaus:
    Het roadbook gaf een mooie dimentie met af en toe een zoekplaatje. :lol:
    De uren die jullie hieraan hebben besteed waren zeker de moeite waard. :thumbsup:
    Een schitterende omgeving met huizen de een nog groter dan de ander en een prachtige natuur.

    Al met al een zéér geslaagde dag. We hebben genoten.

    Thomas en Desiree
    Snel....Sneller.....Snelst
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    door Arjan » ma mei 10, 2010 1:02 pm

    Ondanks dat ik niet met mijn eigen auto kon meerijden :( heb ik erg genoten van dit event. (het kijkje in de TV studio vond ik erg interessant) Mooie omgeving en lekker geluncht, wat dat betreft voelde ik me daar bestwel thuis :D Een groot compliment aan Rick en Remco, het was erg goed georganiseerd.

    En ook een dank aan Kevin voor het meerijden en Davy voor het af zettten bij het station. :thumbsup:

    Ik en de Nederlandse Spoorwegen worden nooit vrienden: koop ik via een kaartjesautomaat een retourtje naar Hilversum, moet je hem ook zelf via die automaat laten afstempelen, anders riskeer je een boete die de conducteur door de vingers zag. Hoezo zelf afstempelen?! Ik heb toch een kaartje ?? Moeimakers... :evil: De volgende keer weer gewoon invoegen op de snelweg :wink:
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » ma mei 10, 2010 4:35 pm

    RemcovanKuilenburg schreefColonAl mijn foto's zijn te vinden op deze site. http://picasaweb.google.nl/remcovankuilenburg/GooischeVrouwenrit2010#


    Jammer dat je er maar een paar hebt geschoten. :shock: :wink:

    Ga er vanavond even voor zitten want ik heb picasa op mijn TV. :lol:
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • wimk
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON zo aug 02, 2009 1:19 pm

    door wimk » ma mei 10, 2010 4:59 pm

    Tukker schreefColon
    RemcovanKuilenburg schreefColonAl mijn foto's zijn te vinden op deze site. http://picasaweb.google.nl/remcovankuilenburg/GooischeVrouwenrit2010#


    Jammer dat je er maar een paar hebt geschoten. :shock: :wink:

    Ga er vanavond even voor zitten want ik heb picasa op mijn TV. :lol:


    HOe krijg je Picasa op je TV ?? Widget ??
  • DennisJ
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 171
    GeregistreerdCOLON za apr 03, 2010 5:42 pm
    WoonplaatsCOLON Grou (Frl. NL)

    door DennisJ » ma mei 10, 2010 5:26 pm

    RemcovanKuilenburg schreefColonMmmmmm ja daar moet je van Kwijlen

    Afbeelding



    Niet aan de ramen likken!!! :lol: :lol: :lol:

    Erg mooie foto's, zo te zien een zeer geslaagde dag geweest
    Gr Dennis
    ______________________
    1997 Charcoal MG'F 1.8 MPI
    2001 Black Peugeot 307 1.6 16v
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » ma mei 10, 2010 6:02 pm

    wimk schreefColonHOe krijg je Picasa op je TV ?? Widget ??


    Een panasonic HD met netwerk aansluiting. Viera cast is een portaal met o.a. youtube,picasa,bloomberg e.d.

    En het zijn knappe foto's op 37" :thumbsup:
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697
    GeregistreerdCOLON ma dec 14, 2009 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Houthalen

    door crazywolf » ma mei 10, 2010 6:40 pm

    Was mijn eerste rit maar zeker niet de laatste :)

    Zeer goed georganiseerd , alles tot in de puntjes afgewerkt , lekker eten en veel gezelligheid :D

    Het weer viel ook best goed mee zodat de hele rit met open dak ging 8)

    Dus Rick en Remco bedankt voor de zeer gezellige en leuke dag :wink:

    Heb er wel een lichte schade aan opgelopen :roll: De torsiebaar vooraan heeft een slag gehad waardoor de beugel+rubber er zowat aan is, nuja dat lossen we wel eens op met nieuwe rubbers en een hamer :lol:

    ps. Bruce rust toch maar eens goed uit je zag er echt niet zo goed uit tegen de avond aan :?
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Custom CAI (Paint Bucket Edition)
    -Bastuck sport exhaust
    -White Trophy Alloy Wheels
    -K&N 57i
    -Lowering pins
    CLASSIC MINI (Dark metallic grey)
    -Full Rebuild in progress
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » ma mei 10, 2010 7:24 pm

    Iedereen hartelijk bedankt voor jullie komst. Het was een geweldige eerste editie! Gelukkig hebben we het de hele dag droog kunnen houden.

    RemcovanKuilenburg schreefColonWe gaan, als ik al voor mijn beurt mag spreken want Rick is nog onderweg, volgend jaar en nog mooiere rit maken met de hoop dat jullie minder snel op de stops zijn. Man oh man wat heeft Rick door moeten rijden.


    Volgend jaar komt er zeker weer een Gooische Vrouwenrit of was het nou Gooische Mannenrit speciaal voor Inge. :wink:
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » ma mei 10, 2010 7:28 pm

    Jezus wat heb je een hoop foto's gemaakt Remco. Als je er heel snel doorheen gaat lijkt het net als of ze aan het rijden zijn.

    ik ga zo mijn foto's even uitzoeken en dan uploaden.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697
    GeregistreerdCOLON ma dec 14, 2009 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Houthalen

    door crazywolf » ma mei 10, 2010 7:33 pm

    Rick schreefColonJezus wat heb je een hoop foto's gemaakt Remco. Als je er heel snel doorheen gaat lijkt het net als of ze aan het rijden zijn.

    ik ga zo mijn foto's even uitzoeken en dan uploaden.


    Haha dat was ik ook al aan het denken rick , heb ze eerst rustig bekeken en toen wat rapper soms denk je dat je een filmpje bekijkt dan :)

    Zijn trouwers zeer mooie foto's 8)
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Custom CAI (Paint Bucket Edition)
    -Bastuck sport exhaust
    -White Trophy Alloy Wheels
    -K&N 57i
    -Lowering pins
    CLASSIC MINI (Dark metallic grey)
    -Full Rebuild in progress
BUTTON_POST_REPLY 348 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten