Doe maar, want hier word ik dus zot van. Maar doe het op een volwassen manier.
Een flame wars kan ik immers missen als kiespijn.
a) Recreatief wil zeggen recreatief. Als ze de held willen uithangen kunnen ze dat in de sportieve klasse, maar dat durfden ze niet omdat ze geen slicks konden vinden

. Ze staken voorbij in de bochten wat niet mocht, en werden terug voorbij gestoken op het rechte stuk door jou. wie kan dan wie niet volgen. Alhoewel ik dat laatste zelfs niet zou willen zeggen omdat het niet van toepassing is voor de recreatieve klasse, en aangezien jullie jezelf niet moesten bewijzen , maar jullie gewoon moesten amuseren. Indien ze de held wilden uithangen konden ze dat voor mijn part in de S1 komen doen, en dan nog !
Maar om dan zo'n puber-commentaar te gaan spuien op hun forum, vind ik er echt wel over. Vooral die persoon die het had over driften enzo... ach, laat ik me er maar niet verder over druk maken.
b) de 2de comentaar is dan weer van een andere orde. Op het rechte stuk geraken ze niet voorbij de MG's, ligt dit aan de MG's of aan de Mini's ?
In een echte race, moet je maar proberen voorbij te geraken, en met genoeg vermogen moet dat echt wel lukken, waarschijnlijk zat daar het probleem, dus deden ze het maar in de bochten....
Nogmaals, jullie kwamen om je te amuseren, als ze wilden racen hebben ze de verkeerde klasse gekozen, en moeten ze niet zeuren achteraf, maar ik denk dat het meer wat gepoch is dan wat anders.
Sander, we zullen ze eens uitnodigen op een donderdagnamiddag in zolder, mogen ze eens tussen de echte wagens komen rijden, en naar huis gaan met een joekel van een L (leerling) op hun achterraam.
Het zegt weer genoeg over de gemiddelde New mini rijder zeker....
Here rest my case !