dan een paar uurtjes onder de wol...en vertrekken maar, tralalalalaaaa!!!!
Tot straks!!!


Rick schreefColon@ Drikje S1, anders kom je toch met de lotus.








RemcovanKuilenburg schreefColonZoo het zit er weer op. En vanaf mijn plek wil ik iedereen bedanken die is geweest. Het was een top rit en het weer was ook goed te doen. Ik heb geen spatje gezien.



Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.