Beste heren!
Kunnen jullie ook email adressen posten? dan kan ik in 1x een mail naar jullie toe sturen inclusief de route die gereden wordt en alle informatie.
alvast de volgende informatie.. 13.00 uur verzamelen op parkeer plek het vledder in Meppel ( Het vledder 23)
A32- Verkeer vanaf Heerenveen
Afslag Meppel-Zuid
Sla rechts af bij het stoplicht
Rechtsaf bij de eerste rotonde
1e stoplicht
Na 100 m voorsorteervak links
Aankomst op parkeerterrein Het Vledder
A28/A32 – Verkeer vanaf Zwolle
Afslag Meppel
Afslag Meppel-Zuid
1e stoplicht rechtdoor
1e stoplicht rechtsaf
Rechtsaf bij de eerste rotonde
1e stoplicht
Na 100 m voorsorteervak links
Aankomst op parkeerterrein Het Vledder
Jullie krijgen een parkeerkaart toegestuurt die je even moet uitprinten en onder de voorruit plakt. daarmee kom je het terrein op.
De precieze tijd dat jullie rijden staat nog niet vast. maar jullie rijden als stoet tussen de categorieen door als soort van entertainment! waarschijnlijk rijden jullie dit 2x. Ik zal ook even aangeven op welke gedeelten de weg er slecht inligt. dan kun je hier alvast rekening mee houden ( max 40 km ofzo is nog net prettig

) daarnaast wordt er warm gereden rond 13.00 uur a 13.15 uur. de renners inclusief auto's kunnen dan het parcours verkennen. Jullie kunnen daar waarschijnlijk gewoon achteraan rijden.
wat belangrijkste is voor jullie is dat 13.00 uur het begint. 13.00 aanwezig of iets daarvoor is dus wenselijk.
De rest zal op die dag zelf voorzich spreken. verdere informatie zal ik nog naar jullie mailen of hier posten.
Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat