BUTTON_POST_REPLY 114 berichten
Snertrit 15 nov (info/update p4)
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    door Kevin » vr okt 09, 2009 5:19 pm

    mij past beide ;)
    en dan heb ik iets meer tijd mijn t-bar erin te schroeven :P
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

    door mgf_stefke » vr okt 09, 2009 5:27 pm

    Kevin schreefColonmij past beide ;)
    en dan heb ik iets meer tijd mijn t-bar erin te schroeven :P


    das het zelfde bij mij dan heb ik ook nog effe iets meer tijd om de t'bar erin te" vijsen van mij
    maar ik wil eerst nog op zoek naar goei boxen
    voor dat het er in gaat
    eveneens 15november ben ik erbij



    t'bar kom't in de
    zilveren f
    0472770333
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr okt 09, 2009 6:15 pm

    Tijd voor een nieuw lijstje dus :)

    Snert rit: zondag 15 november Tijd: volgt zodra duur van de rit bekend is.

    startlokatie: 't Strandhuys

    Deelnemers:

    1.) Erwin & Aline
    2.) Bruno
    3.) Kevin
    4.) MGF_Stefke
    5.) Carl
    6.) Ronald MG TF
    7.) Ivan
    8.)
    9.)
    10.)
    ...
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » vr okt 09, 2009 6:52 pm

    Snert rit: zondag 15 november Tijd: volgt zodra duur van de rit bekend is.

    startlokatie: 't Strandhuys

    Deelnemers:

    1.) Erwin & Aline
    2.) Bruno
    3.) Kevin
    4.) MGF_Stefke
    5.) Carl
    6.) Ronald MG TF
    7.) Ivan
    8.) Rick (ov)
    9.)
    10.)
    ...


    Is er al bekent hoe laat de rit begint?
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    door Kevin » vr okt 09, 2009 7:07 pm

    Rick schreefColonIs er al bekent hoe laat de rit begint?


    Lettertype 24 is niet groot genoeg :P

    Als het maar niet te vroeg is, mag eerst nog 2,5 een eige ntourtocht maken ;)
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr okt 09, 2009 7:24 pm

    zal niet zo heel vroeg zijn, aangezien ik ook graag uitslaap ;)

    We hebben al een mooie rit liggen, die ik nog wat aan moet passen ivm wegomleidingen.

    Deze rit hebben we nog niet eerder met het forum gereden en is beslist de moeite waard.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » vr okt 09, 2009 7:39 pm

    Kevin schreefColon
    Rick schreefColonIs er al bekent hoe laat de rit begint?


    Lettertype 24 is niet groot genoeg :P

    Kan het nog iets groter? :wink:

    Voor mij is het ook een aardig ritje naar Bergen Op Zoom en heb de dag ervoor een personeelsfeest. Gelukkig houdt de organisatie van uitslapen. :wink: Dan kan ik ook wat langer blijven liggen.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    door Kevin » vr okt 09, 2009 7:55 pm

    Mensen uit mijn regio die over de A1-A28-A27-A58 of A1-A50-A59-A58 gaan?
    Evt kunnen we in colonne die kant op
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » za okt 10, 2009 7:20 am

    Snert rit: zondag 15 november Tijd: volgt zodra duur van de rit bekend is.

    startlokatie: 't Strandhuys

    Deelnemers:

    1.) Erwin & Aline
    2.) Bruno
    3.) Kevin
    4.) MGF_Stefke
    5.) Carl
    6.) Ronald MG TF
    7.) Ivan
    8.) Rick (ov)
    9.) Bruce (blijft eten)
    10.)
    ...
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    pdevos
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 41
    GeregistreerdCOLON do apr 16, 2009 4:58 pm
    WoonplaatsCOLON Edegem

    Re: Pompoenenrit verschuiven naar 15 nov (Pag. 2)

    door pdevos » za okt 10, 2009 12:50 pm

    em-gee-efke schreefColonZoals velen hier weten, is het bij ons de gewoonte om 1 à 2 ritjes per jaar te organiseren. Aangezien wij dit jaar zonodig wilden trouwen, is het er nog niet van gekomen van 't jaar. Maar... wij gaan dat helemaal goed maken!

    Daarom organiseren wij op zondag 1 november 2009 nog een ritje.
    Samenkomst bij Bruno's clubhuis ('t Strandhuys, Boulevard 55, te Bergen op Zoom). Indien gewenst, kunnen we na de rit een hapje eten in 't Strandhuys en nog gezellig wat nababbelen.

    Het exacte uur van samenkomst en vertrek wordt nog gepost.


    Hoi, Ik heb gelezen dat de data is verschoven naar 15/11/2009.
    Maar dat is voor ons ook geen probleem. Wij gaan zeker mee.

    Groetjes, Paul en Pascale MGF/TF :wink:
    MGF 18i / MGTF 18MPi
  • Avatar gebruiker
    pdevos
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 41
    GeregistreerdCOLON do apr 16, 2009 4:58 pm
    WoonplaatsCOLON Edegem

    door pdevos » za okt 10, 2009 1:00 pm

    Remieme schreefColonTijd voor een nieuw lijstje dus :)

    Snert rit: zondag 15 november Tijd: volgt zodra duur van de rit bekend is.

    startlokatie: 't Strandhuys

    Deelnemers:

    1.) Erwin & Aline
    2.) Bruno
    3.) Kevin
    4.) MGF_Stefke
    5.) Carl
    6.) Ronald MG TF
    7.) Ivan
    8.) Paul en Pascale
    9.)
    10.)
    ...
    MGF 18i / MGTF 18MPi
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » za okt 10, 2009 1:29 pm

    Mag Rick en Bruce dan niet mee ? :? :wink:
    Gelieve de juiste lijstjes te quoten a.u.b.

    Snert rit: zondag 15 november Tijd: volgt zodra duur van de rit bekend is.

    startlokatie: 't Strandhuys

    Deelnemers:

    1.) Erwin & Aline
    2.) Bruno (blijft eten)
    3.) Kevin
    4.) MGF_Stefke
    5.) Carl
    6.) Ronald MG TF
    7.) Ivan
    8.) Rick (ov)
    9.) Bruce (blijft eten)
    10.) Paul en Pascale
    ...
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » za okt 10, 2009 4:26 pm

    Bruno schreefColonSnert rit: zondag 15 november Tijd: volgt zodra duur van de rit bekend is.

    startlokatie: 't Strandhuys

    Deelnemers:

    1.) Erwin & Aline (blijven eten)
    2.) Bruno (blijft eten)
    3.) Kevin
    4.) MGF_Stefke
    5.) Carl
    6.) Ronald MG TF
    7.) Ivan
    8.) Rick (ov)
    9.) Bruce (blijft eten)
    10.) Paul en Pascale
    ...


    Ook wij blijven nog een hapje eten en gezellig nog wat babbelen in 't Strandhuys :D
    MGF Co-pilote
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di okt 20, 2009 12:11 am

    Snert rit: zondag 15 november Tijd: volgt zodra duur van de rit bekend is.

    startlokatie: 't Strandhuys

    Deelnemers:

    1.) Erwin & Aline (blijven eten)
    2.) Bruno (blijft eten)
    3.) Kevin
    4.) MGF_Stefke
    5.) Carl
    6.) Ronald MG TF
    7.) Ivan
    8.) Rick (ov)
    9.) Bruce (blijft eten)
    10.) Paul en Pascale
    11.) Jos Mertens (OV)
    ...
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » di okt 20, 2009 10:49 am

    Snert rit: zondag 15 november Tijd: volgt zodra duur van de rit bekend is.

    startlokatie: 't Strandhuys

    Deelnemers:

    1.) Erwin & Aline (blijven eten)
    2.) Bruno (blijft eten)
    3.) Kevin
    4.) MGF_Stefke
    5.) Carl
    6.) Ronald MG TF
    7.) Ivan
    8.) Rick (ov)
    9.) Bruce (blijft eten)
    10.) Paul en Pascale
    11.) Jos Mertens (OV)
    12) RSV (ov)
    ...
    MGF 1999 -antraciet -K&N- 52mm TTB-Trophy inserts,lowering pins
BUTTON_POST_REPLY 114 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten