en dan heb ik iets meer tijd mijn t-bar erin te schroeven

Kevin schreefColonmij past beide
en dan heb ik iets meer tijd mijn t-bar erin te schroeven



Kevin schreefColonRick schreefColonIs er al bekent hoe laat de rit begint?
Lettertype 24 is niet groot genoeg


em-gee-efke schreefColonZoals velen hier weten, is het bij ons de gewoonte om 1 Ã 2 ritjes per jaar te organiseren. Aangezien wij dit jaar zonodig wilden trouwen, is het er nog niet van gekomen van 't jaar. Maar... wij gaan dat helemaal goed maken!
Daarom organiseren wij op zondag 1 november 2009 nog een ritje.
Samenkomst bij Bruno's clubhuis ('t Strandhuys, Boulevard 55, te Bergen op Zoom). Indien gewenst, kunnen we na de rit een hapje eten in 't Strandhuys en nog gezellig wat nababbelen.
Het exacte uur van samenkomst en vertrek wordt nog gepost.

Remieme schreefColonTijd voor een nieuw lijstje dus
Snert rit: zondag 15 november Tijd: volgt zodra duur van de rit bekend is.
startlokatie: 't Strandhuys
Deelnemers:
1.) Erwin & Aline
2.) Bruno
3.) Kevin
4.) MGF_Stefke
5.) Carl
6.) Ronald MG TF
7.) Ivan
8.) Paul en Pascale
9.)
10.)
...


Bruno schreefColonSnert rit: zondag 15 november Tijd: volgt zodra duur van de rit bekend is.
startlokatie: 't Strandhuys
Deelnemers:
1.) Erwin & Aline (blijven eten)
2.) Bruno (blijft eten)
3.) Kevin
4.) MGF_Stefke
5.) Carl
6.) Ronald MG TF
7.) Ivan
8.) Rick (ov)
9.) Bruce (blijft eten)
10.) Paul en Pascale
...


Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.