door MGF » do apr 30, 2009 12:05 am
Wij zullen er waarschijnlijk wel bij zijn, echter weet ik niet of we ook zullen overnachten, even kijken.
Ik denk dat het een beetje tegenvalt wat betreft de inschrijvingen hier omdat er op de website en in dit topic zo weinig staat over wat we nu echt kunnen verwachten. Ja, er staat veel informatie op de website, maar op een ontzettend zakelijke manier en zonder een echte sfeer-impressie of uitgebreide beschrijving over wat we kunnen gaan verwachten. Is het zoiets event te vergelijken met de Kempenrit, met MGFest, of is het iets compleet anders? Persoonlijk zou ik niet uit kunnen leggen wat voor event het gaat worden en kan ik er ook niet echt enthousiast van worden..
Ook vind ik het jammer dat dit evenement zo ''out of the blue'' op dit forum gepost werd. Ik loop toch al een aardig tijdje mee hier, maar ik had geen idee dat er concrete plannen voor dit event bestonden, totdat dit topic hier stond. Daarvoor werd er af en toe wel een beetje geheimzinnig gedaan over één event ergens in Nederland óóit, maar verder niets. Dat helpt natuurlijk niet echt mee als je mensen enthousiast wilt maken..
Dit is slechts mijn bescheiden mening, natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door 1 op
MGF, in totaal 0 keer bewerkt.
MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden
Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000