En Renaat nu ook

!
Ik weet niet of in een groep gaan eenvoudig gaat. Er komt een delegatie van onder de Lek vandaan aanrijden, er komt een delegatie via de A12/A2, dus van boven de Lek.....
Mischien wel mogelijk groepsgewijs aan te komen (niet qua gewicht hoor!

). In Houten zal de reunie dan wel compleet zijn denk ik.
Zal eens horen of er nog zaken gepland staan zaterdagavond (ivm. op tijd uit bed komen). Iemand al voorkeurstijd??