





Bruno schreefColonMisschien wel... Misschien zijn er nog forumleden die zich geroepen voelen mee te rijden, dan kan ik staart zijn...
Bruno schreefColonIn het slechtse geval kunnen we de groepen ook groter maken en maar met 3 groepen rijden (we hebben immers 6 begeleidings wagens)...Vroeger hadden we toch ook grotere groepen he luc.
Bruno schreefColonAls we zoals vorig jaar politiebegeleiding hebben kunnen we ook in 1 groep rijden uiteraard, of zijn er motards onder ons die kunnen begeleiden


Tukker schreefColonHeeft iemand gegevens waar er wordt overnacht?
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.