Kasper schreefColonOverigens vind ik het heel typerend dat deze vraag over financien vanuit Belgie komt, ik, en met mij keer op keer 500 andere Hollanders, hebben zich nooit bezwaard gevoeld over de hoogte van dit bedrag.![]()
Ik zou juist het omgekeerde denken.
Toen er sprake was van de Belgische wegentaks bv. (die ook 50 euro bedroeg imo) waren er al veel stemmen die spraken om dan niet meer aan Belgische events deel te nemen.
Enfin, nogmaals, het weerhoudt mij er zeker niet van niet deel te nemen, ik vind het gewoon veel, tenzij die goodies (wat ze ook mogen zijn
??) het waard zijn uiteraard. Maar 50 euro voor een roadbook en rallyplaat zou er zwaar over zijn.
Ik denk dat het feit dat de organisatoren er niet voor betaald worden heel logisch is. Er zijn er nog heel veel die dat ook kunnen zeggen, eigenlijk iedereen die zich inzet voor de MG-community, toch ?





