BUTTON_POST_REPLY 141 berichten
CONDROZ RIT 9 SEPTEMBER (Wallonië - Ardennen)
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » wo aug 01, 2007 5:10 pm

    Vandaag met stralende zon een mooie startlokatie gevonden voor onze Condroz rit.
    Startplaats : centrum van Walshoutem (slechts 500 m verwijderd van de afrit autostrade Brussel-Luik) en op de grens met Wallonië.
    De prachtige, grote vierkantshoeve "het Aulnenhof" is gelegen in een piepklein dorpje en biedt bijzonder veel mogelijkheden.
    Er is een zeer grote parking aanwezig waar de MG(T)F hun thuis vinden.
    Slechts 1 probleem : open vanaf 12 u :cry: MAAR de patron vindt het geen probleem om de bistro te openen vanaf 10 u als we met voldoende personen aanwezig kunnen zijn.(lees : een 10 tal personen)
    Het is nu aan de forumleden om het deelnemerslijstje te vullen :wink:
    http://www.aulnenhof.be/

    Btw : een lekker streekbiertje ontdekt "Chokier" van de baron Surlet de Chokier van Gingelom, ooit de 1ste voorzitter van ons belgisch parlement geweest ; wederom een mooie degustatie gehad in een zeer mooi decor :D
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » wo aug 01, 2007 8:40 pm

    9 september is echt onmogelijk voor ons. Had het een weekje eerder geweest waren we er zeker bij!
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo aug 01, 2007 9:04 pm

    lucas schreefColonBtw : een lekker streekbiertje ontdekt "Chokier" van de baron Surlet de Chokier van Gingelom, ooit de 1ste voorzitter van ons belgisch parlement geweest ; wederom een mooie degustatie gehad in een zeer mooi decor :D


    Nochtans kan ik niet ontkennen dat ik een liefhebber van (Belgische) bieren ben er zijn immers te veel bewijzen dit anders aantonen. Echter ik zal de combinatie autorijden en bier ten allen tijde vermijden. Om van dit biert te genieten zou ik graag een paar flesjes mee willen nemen, zodat ik deze na thuiskomst kan degusteren. :)))
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » wo aug 01, 2007 9:10 pm

    Kasper schreefColon
    lucas schreefColonBtw : een lekker streekbiertje ontdekt "Chokier" van de baron Surlet de Chokier van Gingelom, ooit de 1ste voorzitter van ons belgisch parlement geweest ; wederom een mooie degustatie gehad in een zeer mooi decor :D


    Nochtans kan ik niet ontkennen dat ik een liefhebber van (Belgische) bieren ben er zijn immers te veel bewijzen dit anders aantonen. Echter ik zal de combinatie autorijden en bier ten allen tijde vermijden. Om van dit biert te genieten zou ik graag een paar flesjes mee willen nemen, zodat ik deze na thuiskomst kan degusteren. :)))


    Begrijp me niet verkeerd, ik drink slechts 1 biertje als ik me gemotoriseerd verplaats ; thuis geldt deze regel niet :wink:
  • Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

    door Mans » wo aug 01, 2007 10:21 pm

    Kasper schreefColon
    Nochtans kan ik niet ontkennen dat ik een liefhebber van (Belgische) bieren ben er zijn immers te veel bewijzen dit anders aantonen. Echter ik zal de combinatie autorijden en bier ten allen tijde vermijden. Om van dit biert te genieten zou ik graag een paar flesjes mee willen nemen, zodat ik deze na thuiskomst kan degusteren. :)))


    Of zich al een dag ter voor naar den plaatse spoeden zodat des avond de nodige alcoholica uit den streek kan worden genuttigd.
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo aug 01, 2007 10:42 pm

    lucas schreefColonBegrijp me niet verkeerd, ik drink slechts 1 biertje als ik me gemotoriseerd verplaats ; thuis geldt deze regel niet :wink:


    Ik had ook niet anders verwacht!
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo aug 01, 2007 10:43 pm

    Mans schreefColonOf zich al een dag ter voor naar den plaatse spoeden zodat des avond de nodige alcoholica uit den streek kan worden genuttigd.


    Dat zou niet ongebruikelijk zijn!
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Christian
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 332
    GeregistreerdCOLON wo jun 06, 2007 10:29 am
    WoonplaatsCOLON Rotterdam (nederland)

    door Christian » do aug 02, 2007 9:15 pm

    nu mag ik ook graag in Achouffe komen :))) daar weten ze ook wel een lekker biertje te tappen, of te schenken.
    maar als er gereden moet worden :no: dan wel met mate
    MGF VVC 1998 Tahiti Blue, windstop K&N, 57i , parkeersensoren :? LR pakking next is 52MM TB splitter en nu dus reeds een E39 M5
  • knarf
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 31
    GeregistreerdCOLON do jun 14, 2007 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON boom

    condroz rit

    door knarf » ma aug 06, 2007 7:13 pm

    normaal geen probleem ik ben dus van de partij
    Razz
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » di aug 07, 2007 8:53 pm

    Het wordt weer lijstjes tijd

    1. Lucas en Danielle
    2. Bruno o.v. (als alles weer in elkaar steekt)
    3. Kasper & Marion
    4. Christian en (ov)Estela
    5. Knarf
    ...

    wie nog :?:
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » di aug 07, 2007 9:32 pm

    Het wordt weer lijstjes tijd

    Een teamwaanpassing, resulterend in 1 auto minder:

    1. Lucas en Danielle
    2. Bruno en Kasper (Auto nog nader te bepalen)
    3. Christian en (ov)Estela
    4. Knarf
    5. ...

    wie nog :?:[/quote]
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

    door Mans » di aug 07, 2007 9:34 pm

    lucas schreefColon
    wie nog :?:


    Alleen als het mooi en heel mooi weer is :wink:
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » di aug 07, 2007 9:55 pm

    Mans schreefColon
    lucas schreefColon
    wie nog :?:


    Alleen als het mooi en heel mooi weer is :wink:


    1 juli was mooi, 9 september wordt mooi :wink:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » di aug 07, 2007 10:04 pm

    benieuwd of je geluk blijft duren.
    :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » di aug 07, 2007 10:22 pm

    Bruno schreefColonbenieuwd of je geluk blijft duren.
    :wink:


    Ik heb al regelmatig eieren bezorgd aan de nonnekes ... nog 5 weken leveren en dan hebben ze daar allemaal lever of cholesterolklachten ; ik zal nadien de "coca-cola man" sturen :wink:
BUTTON_POST_REPLY 141 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten