Startplaats : centrum van Walshoutem (slechts 500 m verwijderd van de afrit autostrade Brussel-Luik) en op de grens met Wallonië.
De prachtige, grote vierkantshoeve "het Aulnenhof" is gelegen in een piepklein dorpje en biedt bijzonder veel mogelijkheden.
Er is een zeer grote parking aanwezig waar de MG(T)F hun thuis vinden.
Slechts 1 probleem : open vanaf 12 u
Het is nu aan de forumleden om het deelnemerslijstje te vullen
http://www.aulnenhof.be/
Btw : een lekker streekbiertje ontdekt "Chokier" van de baron Surlet de Chokier van Gingelom, ooit de 1ste voorzitter van ons belgisch parlement geweest ; wederom een mooie degustatie gehad in een zeer mooi decor





dan wel met mate
