waren ze geparkeerd op stijl van achterlichten
sommigen zijn er wel heel snel bij
ik veronderstel het V8 register? Maar wat doet die audi daar?
Op deze rode kleur staan ze niet echt mooi
Op anthracite daarentegen
Was de Supersport niet aanwezig?
merci voor de foto´s. ´k mag hopen dat ge niet te nat geworden bent
PS: ´t is Mike Satur die vrij noordelijk gelegen is (nabij Hull)




