emmertje sop zal de truc moeten doen


Christian schreefColonIk zal er zijnweer wordt wel een beetje minder
dus wel of niet poetsen
en mijn windscherm is ws ook niet op tijd binnen
dwz als TNT ook net zo snel is maar goede hoop
jantruder schreefColonDan kunnen we er ook wel wat tijden bij zetten. 09.15 vertrek vanuit Numansdorp en ca 09.45 vertrek vanuit Bergen op Zoom. Mocht het anders worden omdat iemand het net niet haalt bv, kunnen we het nog aanpassen.
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.