Octagon Tour 2007 - Napraten
  • Daphne
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON do aug 26, 2004 9:11 pm
    WoonplaatsCOLON Almere (NL)

door Daphne » di jun 19, 2007 6:56 pm

Jan en Corrie, ook wij hebben enorm genoten van jullie CD's !! TXS!!!
    En van het gezelschap van de rest van de groep natuurlijk, ik heb binnen het bestuur van de MGCC aangekaart dat de afstanden best 50km per stukje mogen zijn zodat ook wij op ons gemakje kunnen genieten van ons natje en droogje op de terrasjes :wink:

Even voor de techneuten, we hadden de discussie op het teras in Zwartsluis over de stotterende motor van mijn F-je, en ik vertelde dus bij mijn garage dat het volgens de kenners wel de rotor zou zijn, blijkt mijn F-je geen rotor hebben :?: :?: Heeft alleen de MK1 zegt ie........ Kortom, 1 van de bobines was de boosdoener, ze loopt weer als een zonnetje
  • jantruder
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 74
    GeregistreerdCOLON zo jun 18, 2006 10:45 am
    WoonplaatsCOLON Nieuw-Beijerland (NL)

reactie

door jantruder » di jun 19, 2007 10:09 pm

Hallo Daphne,
    Dank je voor je berichtje. Wij vinden die uitwisseling van foto's enz heel erg leuk. Het wordt dan een heel leuke serie. Leuk om daar nog eens door te bladeren. Je idee wat betreft de afstanden.... helemaal mee eens. Ik denk dat er meer zo over denken. Maar ondanks dat hebben wij het een fantastisch weekeinde gevonden.
    Ik kan mij inderdaad de discussie herinneren. Blijkt het toch een betrekkelijk klein probleem te zijn gelukkig. Zijn toch zo van die zaken waar ook wij weer wat van leren.
    Wij gaan je zien in Waalwijk of op de Kempenrit. Groeten Jan en Corrie
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » di jun 19, 2007 10:40 pm

Daphne schreefColonik heb binnen het bestuur van de MGCC aangekaart dat de afstanden best 50km per stukje mogen zijn zodat ook wij op ons gemakje kunnen genieten van ons natje en droogje op de terrasjes :wink:

Dit is en blijft een moeilijke discussie. Ik denk dat er meer bij komt kijken dan alleen de lengte van de rit, denk ook eens aan de grootte van de groep. Ik ken mensen die altijd met een grote groep waren en altijd klaagden over de lengte van de tocht. Nu, door Speijer, waren ze met 3 auto's en hadden ze zeeen van tijd. (3 autos zijn snel te organiseren, negen vergt veel meer tijd)
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • jantruder
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 74

Lengte rit

door jantruder » di jun 19, 2007 11:39 pm

Het is zeker een moeilijk verhaal. Met 500 mensen heb je 500 meningen. En of je de rit alleen of met 10 of met 100 auto's rijdt zal ook verschil maken. Vindt daar maar eens een goede oplossing voor. Overigens, alle respect en alle lof voor de mensen die deze rit hebben uitgezet. Ik denk dat deze mensen er heel veel tijd in hebben gestoken. Maar een positieve evaluatie... een uitstekend idee.
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » di jun 19, 2007 11:53 pm

Wij hebben de filmbeelden en foto´s ook ontvangen vorige week, erg leuk. Bedankt!

Nu had ik alleen wat problemen met het afspelen van de filmbeelden, ik had geen geluid en het beeld haperde nogal. Enig idee waar dit aan kan liggen?
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • jantruder
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 74

Geluid enz

door jantruder » di jun 19, 2007 11:55 pm

Geen idee Jarno, het zijn mpeg files en die moeten het gewoon in een mediaplayer doen. Als het helemaal niks is laat het dan ff weten, sturen we gewoon een nieuwe op.
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

door em-gee-efke » do jun 28, 2007 12:40 pm

Idd, leuke foto's en filmpjes, maar ook hier geen geluid bij de filmpjes :(
    Beelden zijn verder prima! Geen gehaper.

Bedankt Jan & Corrie!!!
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » za jul 07, 2007 8:33 pm

Na de extensie van de bestanden van .mod file naar .mpg file te hebben veranderd hebben de filmpjes geluid en lopen ze prima. Erg leuke filmpjes Jan en Corrie, bedankt! :D
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

• Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

door Mans » vr nov 02, 2007 10:47 pm

Vandaag de dvd met titel "Octagon Tour 2007" ontvangen.
    Mijn complimenten!
    Hierdoor krijgt zo'n tour een extra dimensie.
    Bedankt Jan en Corry.
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » vr nov 02, 2007 10:56 pm

ben hem bij Jan & Corrie zelf gaan kijken. idd een dikke pluim voor de dvd. :thumbsup:
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » vr nov 02, 2007 10:59 pm

Ook wij waren vanavond bij thuiskoms blij verrast met een Fantastische DVD van de Octagon tour. Een schitterende herinnering aan een paar prachtige dagen met z'n allen op pad.

Jan en Corry: Bedankt :!:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834

door MGF » za nov 03, 2007 12:32 am

En ook wij hebben hem vandaag ontvangen. Ontzettend leuk om de Octagon Tour op deze manier weer even opnieuw te beleven, bedankt Jan en Corry! :D

• Daphne
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208

door Daphne » za nov 03, 2007 4:53 pm

Hajo en ik kunnen bovenstaande alleen maar bevestigen, TOP!!
    Bedankt Jan en Corry! :)))
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

Re: Lengte rit

door Brooklands » za nov 03, 2007 8:53 pm

Ook bij ons is een DVD met als titel "Octagon Tour 2007" door de post bezorgd. Het ziet er geweldig verzorgd uit. Wat een klus, maar ontzettend leuk om nu weer naar te kijken. Als je de beelden terug ziet zou je het evenement zo weer over willen doen.

Jan en Corry, hartelijk dank voor het vastleggen van deze mooie herinnering.
  • Daphne
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208

door Daphne » zo nov 04, 2007 7:59 pm

Dat overdoen kan zeker! Zet maar vast in de agenda's Octagontour 2008 is op 24 en 25 mei, rondje IJsselmeer, incl afsluitdijk!