Bruno schreefColonMag je niet mee met Erwin dan ?
Die moet dan werken en kan écht geen verlof nemen. Er zijn er dan al 5 met verlof.






em-gee-efke schreefColonBruno schreefColonMag je niet mee met Erwin dan ?
Die moet dan werken en kan écht geen verlof nemen. Er zijn er dan al 5 met verlof.




Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.