Bruce schreefColonSjolmers, je bent zeer welkom, maar weet wel dat de Dynojet in Goes (Zeeland) staat, dat niet bij jouw om de hoek...![]()
Kom Beste Mede Forumers, dit is echt een heel mooi Event, geweldig om naast je F te staan terwijl hij op de teller bijna 200 gaat en goed door de toeren wordt gejaagd.. zo weet je tenminste wat je F echt kan...
Bovendien zullen we na dit event doorrijden naar Bruno's clubhuis (ritje van een 1/2 uur) om na te praten en wat te eten..
Kom geef u op...
T is inderdaad niet bij mij om de hoek, maar je moet je MGF zo nu en dan eens uitlaten....







