't zit alweer niet mee. ook 18 nov. moet ik werken. Weekje later 25 nov zou ik wel kunnen.
Lijkt me op zich wel een interressante dag. Laatst mijn wagen gepoetst met Meguiars en vind het fantastisch spul.




Sander schreefColonIs it nippy ? Aight !

Sander schreefColonSja.... Het blijven Belgen hè. Misschien deden we beter een eigen NL talig forum oprichten![]()
![]()

...Wat is de twentse uitdrukking voor dit verschijnsel....


Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.