Bruce schreefColonIk had ook graag mee willen rijden, maar heb een vrijgezellen dag..
Ga Duiven schieten in Belgie (kleiduiven wel te verstaan)
Ik heb ook een vrijgezellen dingetje, we gaan oorlogje spelen in Bergen op Zoom.

Bruce schreefColonIk had ook graag mee willen rijden, maar heb een vrijgezellen dag..
Ga Duiven schieten in Belgie (kleiduiven wel te verstaan)



Remieme schreefColonDemor schreefColonIk heb ook een vrijgezellen dingetje, we gaan oorlogje spelen in Bergen op Zoom.
![]()
![]()
Nooit van gehoord. Waar doe je dat
![]()
Moet ik de schuilkelder in?





Bruno schreefColonOok het feit dat men in de antwerpse MG club die dag een rit heeft op de agenda staan, zal de oorzaak zijn dat een aantal Belgische forum-bezoekers die tevens lid zijn van die club, die dag daar gaan rijden.
Ik vind het ook heel jammer dat ik er niet kan bij zijn, wegens nog andere verplichtingen, sorry !
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.