

Bruno schreefColoneven off topic, maar voor wie moest ik nu ook alweer een K&N set meebrengen, want ik herinner me dat ik dit in één of andere topic heb beloofd aan iemand, maar ik weet niet meer aan wie ?



Bruno schreefColonDat kan je zeker zeggen, we zien goed dat het seizoen terug begint.




Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.