Maandagmorgen na een druk weekend op de beurs
Zaterdag hadden we Ad (Brooklands) op bezoek, maar helaas anderen heb ik gemist.
Er stonden op de beurs een rode '98 MGF, een zwarte 80th, een 135 uit 2005 en een tweetal andere MG(T)F's Naast mijn '96-er die op onze eigen stand stond.
Naast de auto hebben wij veel reclame gemaakt voor de Kempenrit en is de naam van het forum regelmatig vernoemd. dit omdat er erg veel F rijders zijn die het forum nog niet kennen. daarnaast troffen we opvallend veel RST rijders die, nu met een "moderne"MG op de stand, wel op ons af kwamen.
Jan-Willem Bronk is bezig met de organisatie van een F rit in Nederland, hierover in een separaat topic meer. Flyers en een pooster voor dit evenement werden aangedragen door Daphne van het Nederlandse F register. Zij heeft ons de hele zaterdag ondersteund, waarvoor natuurlijk heel veel dank. Ook bracht zij de eerste exemplaren van het MGFregister blad FasTForward. diegene die zich hiervoor opgegeven hebben (4x per jaar, A5 in coulour, voor €15,- in huis)
Tot slot de grote uitsmijter: Via Adrian ben ik zeer voortijdig in het bezit gekomen van de Trailer van MGF10. Een DVD die naar aanleiding van dit evenement uitgebracht wordt. Ik kon hierdoor de beelden eerder laten zien, dan dat menigeen in de UK deze gezien heeft. De trailer draaide op m'n PC-tje en duurt ca 15 minuten. een ware eye-opener voor mensen die de F-scene nog niet kennen.