Hebben ze daar ook vaak onderdelen liggen?







Coen schreefColonSander schreefColonErikB schreefColon:lol:![]()
ik lach ook - als standhouder.
Regel je dan ook vrijkaartjes voor standmedewerkers ?
Of voor enthousiaste forum leden?


Bruce schreefColonMaar als je je goed scheert, en een jurk aantrekt… beetje make up en je kan met mij mee naar binnen als mijn partner...
maar ja, dat is wel veel werk voor 10 euro..![]()
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.