Je slalomt er olijk tussen door... misschien had je toch beter naar zolder gekomen, dan had je wat meer tegenstand gehad van wat daar allemaal rond reed gisteren. De meeste deelnemers in de roadklasse waren immers +300 pk'ers.

Anyway, mooie stint toch, en respect hoe je met een standaard F op circuit rijdt ! Misschien toch wel eens een oliekoeler overwegen lijkt me, want je flirt met het noodlot, wat bottom end betreft !
Ik heb op de racer een air to oil cooler en ben gisteren echt niet boven de 120°C geraakt.