

Andros schreefColonIk ben er helaas niet geraakt, beetje zware nacht en houten kop vandaagToch nog veel plezier iedereen
![]()





Rick schreefColonIk sluit me aan bij de rest.
De broodjes waren weer lekker.


Drikje S1 schreefColonp.s. Heren, nog zin in een BBQ.
Gr. Drikje S1

Tommie schreefColon
Waar ? Wanneer ?
Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.