luigi1515 schreefColonBen alleen bang dat ik de meeste van jullie niet herken, op Bart, Bruno, Remco en Rick na dan
Daar zijn dit soort gelegenheden toch perfect voor
Tot dan!

luigi1515 schreefColonBen alleen bang dat ik de meeste van jullie niet herken, op Bart, Bruno, Remco en Rick na dan


luigi1515 schreefColon... Ben alleen bang dat ik de meeste van jullie niet herken, op Bart, Bruno, Remco en Rick na dan
Sjonnie schreefColonluigi1515 schreefColon... Ben alleen bang dat ik de meeste van jullie niet herken, op Bart, Bruno, Remco en Rick na dan
Dan doe ik mijn MGF.BE polootje wel aan. Dat scheelt weer in het herkennenEn ik heb natuurlijk een onwijs brede grijns op mijn bakkes na het ritje in Zed
![]()
Tot zondag.
Greetz,
Jan

brusten schreefColon
ja hoor het al aankomen die f komt niet veel meer buiten![]()












Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.