

amnon schreefColonVolg mijn link van boven en het wijst zich vanzelf.

Maxime schreefColonamnon schreefColonVolg mijn link van boven en het wijst zich vanzelf.
Enkel inschrijven voor volgende? :
Gratis toegang voor Engelse auto + bestuurder X1
Recaro Track Time (Vrij Rijden) X1




Maxime schreefColonJa ik zou graag in jullie sessie rijden! Moet ik mezelf dan inschrijven zoals hierboven vermeld en regel jij de rest?



Bruno schreefColonDus bij Recaro tracktime vul je het aantal sessies dat je wil rijden in ?


Bruno schreefColonBon, we hebben 4 sessies geboekt met de racer, waarvan Maxime en ik de rijtijd verdelen. Hopelijk zijn er zoveel sessies.

Maxime schreefColonBruno schreefColonBon, we hebben 4 sessies geboekt met de racer, waarvan Maxime en ik de rijtijd verdelen. Hopelijk zijn er zoveel sessies.
Ik hoop het ook!![]()
Uiteindelijk toch besloten dat de SV-R niet op circuit gaat.
Tenzij ik ter plaatste nog een sessie kan regelen.![]()
Maar hij zal voor 90% zekerheid wel op het evenement aanwezig zijn!




Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.