Back on track.
Thnx ! (met uitroepteken

)
Ben akkoord met de visie op de voorgeschiedenis (Het "als-je-al-ergens-een-run-deed-kun-je-beter
-ginder-verder" idee) , maar heb toch een beetje een bedenking bij Geldermalsen wegens geen enkele hint of tip voor betere resultaten, behalve dan "kom nog eens alleen terug en laat je kop hier flowen en porten - ik zal alles wel doen"
Veel mensen hier zijn actief bezig met andere maps en zelf porten en flowen of ergens anders laten behandelen van koppen en dan begrijp ik best dat de uitleg "kom eens terug voor meer info" nogal vaag blijft en de verwachting niet invult.
Ik heb zelf twee runs van Geldermalsen, één standaard vvc en één standaard vvc met cat bypass, en ik zou niet terugschrikken om m'n nieuwe setup eens terug onder de loep te laten nemen in Goes.
Durft er iemand van mgf.be een initiatief nemen ? Wie steekt zijn handen in het vuur?
Ik heb er geen probleem mee om te betalen bij reservatie - ben vorige keer onverwacht niet kunnen gaan en heb er geen probleem van gemaakt om mijn bijdrage toch te betalen ( waarvan akte

)
Ieder initiatief, eender waar, kan alvast op mijn warm enthousiasme rekenen.