door RemcovanKuilenburg » vr jun 01, 2012 12:42 am
Beste Remco,
Momenteel is het best hard gegaan wat betreft aanmeldingen van de auto's.
Daarom hebben we even een stop gezet op de aanmeldingen van bestuurders. Het aanmelden van de kinderen komt nog maar langzaam op gang en om lege auto's te voorkomen hebben we dit besluit dus genomen. Ik hou het even in mijn achterhoofd dat jullie mee willen doen, maar kan hier dus nog niks op toezeggen. Wel kan ik jullie eventueel op de lijst zetten als show auto's.
Die blijven op het beginterrein (onder toezicht) en zo kunnen de bestuurders met eventuele lege auto's meerijden. Zou dit een alternatief kunnen zijn?
Zowiezo als de aanmeldingen weer gestart worden laat ik wat van me horen.
MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011
Lid van MG Car Club UK.