BUTTON_POST_REPLY 31 berichten
cars4kika 2 juni 2012
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: cars4kika 2 juni 2012

    door RemcovanKuilenburg » vr jun 01, 2012 12:42 am

    Beste Remco,
    Momenteel is het best hard gegaan wat betreft aanmeldingen van de auto's.
    Daarom hebben we even een stop gezet op de aanmeldingen van bestuurders. Het aanmelden van de kinderen komt nog maar langzaam op gang en om lege auto's te voorkomen hebben we dit besluit dus genomen. Ik hou het even in mijn achterhoofd dat jullie mee willen doen, maar kan hier dus nog niks op toezeggen. Wel kan ik jullie eventueel op de lijst zetten als show auto's.
    Die blijven op het beginterrein (onder toezicht) en zo kunnen de bestuurders met eventuele lege auto's meerijden. Zou dit een alternatief kunnen zijn?
    Zowiezo als de aanmeldingen weer gestart worden laat ik wat van me horen.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
BUTTON_POST_REPLY 31 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten