

Demor schreefColonHoe eerder hoe beter, ik moet ook nog op vakantie weet je....
Thomas schreefColon26 juni dan?



Thomas schreefColonThomas schreefColonok 26 juni staat
Ik dacht om 10.30 te verzamelen in Terneuzen
? 
Demor schreefColonThomas schreefColonThomas schreefColonok 26 juni staat
Ik dacht om 10.30 te verzamelen in Terneuzen
Terneuzen? das nog best een breed begrip.
More input please: waar, wanneer, hoe, waarom, hoe laat,?
- Bruno
- Thomas
- Zjagoewar
- Demor
- Erik
-
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.