Ook ik wacht op de foto's


ttdesign6 schreefColonHartstikke leuk vandaag inderdaad en de opkomst was boven verwachting! Leuke nieuwe mensen ontmoet en goed bijgepraat! zeker voor herhaling vatbaar dusAlleen helaas een parkeerschade rijker


niet omdat we niet de enige Nederlanders waren, maar omdat er zoveel groenen waren 












Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.