MG Metro-man schreefColonik heb wel een vraagje ik mag met die mg metro toch mee binnen?
dat is toch niet alleen voor de f'jes.
Ni zagen hé Paul

MG Metro-man schreefColonik heb wel een vraagje ik mag met die mg metro toch mee binnen?
dat is toch niet alleen voor de f'jes.


Bruno schreefColonVreemde eend ? T'blijft wel een MG natuurlijk, maar een F kopen, doet hij beslist nog wel eens denk ik.


? 


Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.