BUTTON_POST_REPLY 96 berichten
www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door ovi » do mei 05, 2011 10:01 am

    Bruno schreefColonMisschien gaat Inge ook mee, we zoeken nog wel even een oppas. Reserveer voorlopig al 1 plaats in Nadia's place. :wink:
    @ Bruce : Je kan toch meerijden met Ronald eventueel, of met mij, indien Inge niet mee gaat.

    Mijn dochter doet dat regelmatig dus moest je niemand vinden! :wink:
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door RemcovanKuilenburg » vr mei 06, 2011 12:41 am

    Een oppas voor Kato? doe ik ook graag hoor na haar handkusjes toen ik weg ging de laatse keer :lol:
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    Bart-K
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 840
    GeregistreerdCOLON di aug 19, 2008 11:14 am
    WoonplaatsCOLON Steenbergen NB
    CONTACTCOLON

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Bart-K » zo mei 08, 2011 1:58 pm

    Deze toer moet ik helaas aan mij voorbij laten gaan...

    - Luc & Veerle (diner 2x)
    - Bruno (1x diner, met een optie voor Inge)
    - Kasper & Marion (diner 2x)
    - Lucas en Danielle (diner 2x)
    - Jos en Nathalie (diner 2x)
    - Hugo en Rozette
    - Stephen Hargreaves (911 of MGF)
    - Rick (OV)
    - Ronald MG TF (OV)
    '03 MG ZT 190+ -> my forever car!!
    '05 MG ZT 330 -> because, why not?
    '03 MG ZS 180 -> tracktoy

    You can be a child once, but immature all your life...

    https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland/
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door ovi » ma mei 09, 2011 8:26 am

    Yes, we kunnen ook mee! :thumbsup:

    - Luc & Veerle (diner 2x)
    - Bruno (1x diner, met een optie voor Inge)
    - Kasper & Marion (diner 2x)
    - Lucas en Danielle (diner 2x)
    - Jos en Nathalie (diner 2x)
    - Hugo en Rozette
    - Stephen Hargreaves (911 of MGF)
    - Rick (OV)
    - Ronald MG TF (OV)
    - Kristel & Ivo (diner 2x)
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Kevin » ma mei 09, 2011 1:06 pm

    Ik kan er helaas niet bij zijn, maar wens jullie veel plezier (ik hoor de verhalen een week later wel ;))
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Rick » ma mei 09, 2011 6:56 pm

    - Luc & Veerle (diner 2x)
    - Bruno (1x diner, met een optie voor Inge)
    - Kasper & Marion (diner 2x)
    - Lucas en Danielle (diner 2x)
    - Jos en Nathalie (diner 2x)
    - Hugo en Rozette
    - Stephen Hargreaves (911 of MGF)
    - Ronald MG TF (OV)
    - Kristel & Ivo (diner 2x)

    Ik moet mij helaas afmelden. Mijn F moet maandag naar de garage, maar ik moet hem zaterdag al brengen. Zondag heb ik dan geen F tot mijn beschikking. :(
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Luc » ma mei 09, 2011 8:52 pm

    voor wie langs Antwerpen komt:

    ik vertrek rond 10u30 aan de afrit Zemst / Hofstade.

    @ Rick: bedankt voor het verwittigen.
    @ Kasper : jij gaat op je eentje voor het oranje-gevoel moeten zorgen :wink:

    @ Hugo en Rozette: laat je mee eens weten als, je mee aan tafel schuift 's avonds?
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Kasper » ma mei 09, 2011 11:13 pm

    Luc schreefColonvoor wie langs Antwerpen komt:

    ik vertrek rond 10u30 aan de afrit Zemst / Hofstade.
    goed idee, even zien of we kunnen aansluiten

    Luc schreefColon...
    @ Kasper : jij gaat op je eentje voor het oranje-gevoel moeten zorgen :wink:
    ...

    Helemaal alleen uit dat grote Nederland :wink:
    We kijken er naar uit.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door mgf_stefke » di mei 10, 2011 10:59 pm

    Aanwezig

    Enkel ik lees onverharde wegen ? :? En kasseibanen
    Valt er wel te rijden zonder schade aan de Mgf te krijgen,
    En is er een mogelijke optie om rond de onverharde wegen te rijden ?

    Heb net mijn motorsubframe vervangen gehad door schade vnw.
    Zulke kasseibaantjes door een kassei die te hoog lag en mijn subframe bleef er achter hangen
    Grt stefke
    0472770333
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Ronald MG TF » di mei 10, 2011 11:11 pm

    - Luc & Veerle (diner 2x)
    - Bruno (1x diner, met een optie voor Inge)
    - Kasper & Marion (diner 2x)
    - Lucas en Danielle (diner 2x)
    - Jos en Nathalie (diner 2x)
    - Hugo en Rozette
    - Stephen Hargreaves (911 of MGF)
    - Ronald MG TF (diner 1x)
    - Kristel & Ivo (diner 2x)
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Luc » wo mei 11, 2011 7:46 am

    mgf_stefke schreefColonEnkel ik lees onverharde wegen ? :? En kasseibanen
    Valt er wel te rijden zonder schade aan de Mgf te krijgen,


    ik heb heus een weet met welke wagens we onderweg zijn, komt daarbij dat dit geen wedstrijd is. Elke weg is MGF proofed.

    mgf_stefke schreefColonEn is er een mogelijke optie om rond de onverharde wegen te rijden ?


    Waarom ? :-s :shock:

    mgf_stefke schreefColonAanwezig


    als dat na het lezen van bovenstaande nog zo is, kan je dan je naam en je eventuele deelname aan het diner bevstigen via het lijstje. Dank!

    - Luc & Veerle (diner 2x)
    - Bruno (1x diner, met een optie voor Inge)
    - Kasper & Marion (diner 2x)
    - Lucas en Danielle (diner 2x)
    - Jos en Nathalie (diner 2x)
    - Ronald MG TF (diner 1x)
    - Kristel & Ivo (diner 2x)
    - Hugo en Rozette
    - Stephen Hargreaves (911 (1985) Cabrio)
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Luc » wo mei 11, 2011 9:07 pm

    Gezien de aangekondigde "minder warme" temperatuur voor komend weekend gaat de picknick in het park van Tervuren niet door. Ik stel voor te reserveren in het bootjeshuis in het park. Zitten we lekker (warm) binnen en hebben we de mogelijkheid een kleine snack te nemen.
    http://www.bootjeshuis.be/
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door lucas » wo mei 11, 2011 9:52 pm

    Luc schreefColonGezien de aangekondigde "minder warme" temperatuur voor komend weekend gaat de picknick in het park van Tervuren niet door. Ik stel voor te reserveren in het bootjeshuis in het park. Zitten we lekker (warm) binnen en hebben we de mogelijkheid een kleine snack te nemen.
    http://www.bootjeshuis.be/


    :thumbsup: ...
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: interesse voor een rit op 15 mei ?

    door ovi » do mei 12, 2011 3:04 pm

    Bruno schreefColonaha, MGF.BE-ritjes die er georganiseerd worden, zoals weleer, daar moet en wil ik bij zijn !

    - Luc
    - rick (OV)
    - Bruno


    Kunnen misschien samen rijden en misschien zijn er nog die van ons omgeving zijn om een treintje te vormen?
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: www.mgf.be : Rit door Vlaams Brabant :15 mei

    door Luc » do mei 12, 2011 3:07 pm

    Samen met Stephen vertrek ik rond 10u30 aan de afrit Zemst / Hofstade.
    nog kandidaten?

    Luc
    Stephen
BUTTON_POST_REPLY 96 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten