RemcovanKuilenburg schreefColonHet was ook een dikke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Richting mij zeker weer

RemcovanKuilenburg schreefColonHet was ook een dikke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()






Hippert schreefColonJa 20 minuten is wat kort voor al die moeite,
was wel gaaf geweest. Kom de ZR ook eens van zolder![]()
gaan er ook leden die een rondje over het circuit doen met hun (T)F?



Bruno schreefColonDe grenzen van je F opzoeken, zonder ervaring ? ik denk niet dat je die gaat vinden. Aan de andere kant, als je een volledig verkeerde techniek hanteert, is de grens snel gevonden, terwijl met een juiste techniek, de grens veel verder zou liggen.
Denk er aan, op circuit rijden, heeft niks, maar dan ook niks te maken met vlot of sportief op de openbare weg rijden...maar als je de kans hebt, en je kan je beheersen, moet je het zeker eens proberen.





MGTF160 schreefColonKom op! Er kunnen veel meer mee!
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.