BUTTON_POST_REPLY 94 berichten
5de midzomertour 2011
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    Re: 5de midzomertour 2011

    door em-gee-efke » ma feb 28, 2011 6:33 pm

    Als je al met eventementen in buurlanden moet gaan rekening houden???? Er is elk weekend wel ergens iets te doen...
    Keuzes maken mensen...

    Wij zijn er helaas niet bij dit jaar, aangezien we dan nog op vakantie zijn 8)
    MGF Co-pilote
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Remieme » ma feb 28, 2011 7:32 pm

    Copy that ;)

    Heb een aantal maal de Midzomertour mee gereden en wat mij altijd opviel: vrij weinig deelnemers uit Nederland.

    Vorig jaar voor het eerst Waalwijk bezocht en daar geldt het omgekeerde: Vrij weinig Belgen.

    De evenementen op zich bijten elkaar niet zo. Het is enkel voor een handjevol mensen die graag aan beide events hadden deel genomen, dat de boel omgegooid zou moeten worden.

    Rekening houden met alle events van de diverse MGCC's en omringende landen is haast onmogelijk.

    Gewoon een keuze maken dus voor wat je zelf het fijnst vindt om bij te wonen. :mrgreen:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Bruno » ma feb 28, 2011 9:52 pm

    zo veel events zijn er heus niet. Je hebt MG Live, Waalwijck, MGFIM, Event of the year, en dan heb je de belangrijkste wat mij betreft wel gehad. Verder, doel ik ook nergens met "dat men in het buitenland de midzomertour niet kent", op de al dan niet bedoeling, te worden tot een groot evenement.. Ik bedoel enkel dat men in het buitenland, de mega-events niet gaat op een andere datum prikken, omdat enkele MGF fanaten een mooie rit plannen. Ik had dus gehoopt dat de midzomertour zijn datum verplaatste, passend in de agenda van de internationale events, waar vele ex-midzomertour deelnemers, steenvast ook aan deelnemen. Spijtig genoeg, schat ik dat verkeerd in. Ik had gehoopt dat men inderdaad een dag wou op poten zetten, zoals Lucas aangeeft, voor zoveel mogelijk gelijkgestemde MG'ers, en ja daar hoor ik nu eenmaal bij, anders maakte ik er zo geen heisa over. Mijn ambitie is/was dus groot, om dit evenement mee te pikken, bekijk het eerder als een compliment en goede raad, en niet als een aanval op het beleid. :roll: En nogmaals, wat maakt het nu uit dat het valt op "midzomer", of er een week voor of na ? De amusementswaarde wordt er echt niet groter van, integendeel, hoe meer zielen hoe meer vreugde, En nee, keuzes maken we liever niet, daar het aantal evenementen nu al beperkt is, dus willen we er geen enkele missen, maar verder hou ik er gewoon over op. Jullie kennen mijn idee er over, da's alles.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    Re: 5de midzomertour 2011

    door ErikB » di maart 01, 2011 9:21 am

    Als Bruno er gaat over ophouden ..... kan ik best eens starten :lol:

    Hij heeft zeker een punt. Verder is de vijver waar we als organisatoren in vissen niet al te groot. Wat dat betreft zijn er wel wat vissers en de ene vist met een sympathiek lijntje, terwijl een andere al jaren de helft van de vijver leeghaalt met een visnet. Wat ik hiermee bedoel is dat events op dezelfde datum elkaars deelnemers afsnoepen. De vijver is te klein om te concureren.

    Elk jaar kan het BAJ event rekenen op meer Belgen. Vanuit de MG Car Club Antwerp wordt er sinds enkele jaren weer opnieuw in groep naar Silverstone gereisd. Als we met z'n allen wat minder op ons eigen stekje blijven zitten en vrolijk meedoen met events van andere clubs/landen, wordt de boel alleen maar leuker.

    MG Live heeft een variabele datum aangezien Bernie eerst zijn datum moet vastprikken, daarna nog enkele mega events op Silverstone voorrang krijgen en dan pas de MGCC kan onderhandelen.

    Ik kan hier uiteraard nog even over doorgaan .... maar wij moeten gewoon kiezen.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    Re: 5de midzomertour 2011

    door lucas » vr maart 04, 2011 9:49 am

    .
  • Avatar gebruiker
    Julien
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 111
    GeregistreerdCOLON di dec 05, 2006 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Zonhoven / België

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Julien » zo maart 13, 2011 6:06 pm

    Zoals beloofd in een vorige posting hier meer details over de 5de midzomertour 2011.
    We denken dat niet iedereeen naar BAJ of Silverstone vertrekt in dat weekend en durven te hopen dat zij die vorig jaar genoten hebben van de 4de editie er ook dit jaar weer willen bij zijn.

    Hier alvast een linkje naar foto's van vorige editie
    http://www.mgclublimburg.be/4de%20Midzo ... index.html

    Vertrekplaats : Sporthal Runkst (Hasselt) België
    Djef Swennenstraat 17
    3500 Hasselt

    Samenkomst vanaf 13.00h
    Vertrek omstreeks 14.00h
    Afstand ongeveer 135 km

    Inschrijvingskost : 5 € inclusief roadbook
    Voor zij die willen een Rallyplaat voor 3 €
    Bij aankomst Belgische frietjes en snacks à volonté per persoon: 7.5 €

    Voorafgaandelijk inschijven kan tot 20 juni 2011 ia onderstaande link.

    Meer Info: Paul Vanbrabant op het nummer : 0476 54 74 71

    Inschrijvingsformulier via onderstaande link
    http://www.formdesk.com/mgclublimburg1/ ... rtour_2011

    Groetjes en tot 26 juni

    Paul en Julien
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: 5de midzomertour 2011

    door BlackFox » zo maart 13, 2011 10:23 pm

    Zalig, ook nog dicht bij de deur :D
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Andros » zo maart 13, 2011 11:03 pm

    Je had me bij de fritten a volonté, mjam :P

    Samen met goede ervaring vorig jaar denk ik dat ik ook wel langs rol, al dan niet met navigator ^^

    Trouwens, vorig jaar hadden we 's morgens EN 's middags een rit. De dag wordt precies een stuk korter?
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    Hippert
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 450
    GeregistreerdCOLON di feb 02, 2010 7:13 pm
    WoonplaatsCOLON leeuwarden

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Hippert » ma maart 14, 2011 6:03 pm

    Julien schreefColonHier alvast een linkje naar foto's van vorige editie
    http://www.mgclublimburg.be/4de%20Midzo ... index.html


    Leuke foto's!
    Ik ben heel erg jaloers op jullie mooie omgeving, in Nederland is alles plat :(
    1999 antraciet MGF MPi
    (in mijn bezit van geweest van 25-07-09 tot 23-07-11)
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    Re: 5de midzomertour 2011

    door em-gee-efke » ma maart 14, 2011 6:37 pm

    Starten in "Rinks" :wink: Mooie parking daar voor de F(TF)jes!!!
    MGF Co-pilote
  • Avatar gebruiker
    pdevos
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 41
    GeregistreerdCOLON do apr 16, 2009 4:58 pm
    WoonplaatsCOLON Edegem

    Re: 5de midzomertour 2011

    door pdevos » wo maart 16, 2011 6:59 pm

    Hoi,

    Zeker al nota van genomen, hopelijk dit jaar er terug bij.

    Groetjes, Paul en pascale :)
    MGF 18i / MGTF 18MPi
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Ivan » ma maart 28, 2011 7:19 pm

    't Zal maar op twee wielen zijn, maar ik kom zeker en vast een kijkje nemen :devil-(
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Bruno » ma maart 28, 2011 9:50 pm

    Julien schreefColonWe denken dat niet iedereeen naar BAJ of Silverstone vertrekt in dat weekend en durven te hopen dat zij die vorig jaar genoten hebben van de 4de editie er ook dit jaar weer willen bij zijn.


    Ik hoop het ook voor jullie, maar je weet het, die stress hadden jullie jezelf kunnen besparen...
    Veel succes toch, hopelijk wordt het een mooie dag, ik baal er wel van er niet bij te zijn, maar ik ga naar Silverstone.
    Op BAJ worden we o.a. vertegenwoordigt door Remco, Rick etc... Hopelijk zijn we daar ook met genoeg om MGF.BE te laten opvallen, zoals elk jaar.
    Ik hoop dat beide events dus een succes zullen zijn.
    t'wordt voor mij alvsat een mager MG jaar (geen BAJ, geen midzomertour, geen kempenrit, geen daybefore.....triestig jaar ! :evil: )
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Ronald MG TF » ma maart 28, 2011 10:05 pm

    Bruno schreefColont'wordt voor mij alvsat een mager MG jaar (geen BAJ, geen midzomertour, geen kempenrit, geen daybefore.....triestig jaar ! :evil: )


    Dan is 't maar goed dat we een alternatief hebben binnenkort.... :mrgreen: :wink:
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    Re: 5de midzomertour 2011

    door Rob » ma maart 28, 2011 11:08 pm


    t'wordt voor mij alvsat een mager MG jaar (geen BAJ, geen midzomertour, geen kempenrit, geen daybefore.....triestig jaar ! :evil: )


    Troost je maar, voor mij is er helemaal geen event dit jaar, alles lijkt me door de neus geboort te worden. Ik had mijn hoop gevestigd op MGFIM11, Maar ook die hoop is inmiddels in rook opgegaan,
    Alles lijkt net verkeert uit te komen en verlof is er niet bij, dankzij een vreselijk personeelstekort
    Dus moet ik het dit jaar hebben van jullie verhalen en foto's en ik had me nog zoveel voorgenomen. :evil: :evil:
    Laatst bijgewerkt door 1 op Rob, in totaal 0 keer bewerkt.
BUTTON_POST_REPLY 94 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten