Even een samenvatting van de dag:
* Er leuke ervaring ! (het volledige kwartier dan toch

)
* De versnellingskabels van een F zijn toch wel zwak
* Super sfeer gemixt tussen MG-R.nl en MGF.be
* Super weer
* Bruno had gelijk, sportief bleek veel veiliger
* Slechte uitleg bij start, niks over positie op de baan en betekenis van vlaggen, uitleg over statprocedure enz.
* Wel erg druk op de baan
* Even stoppen en op een rustig stuk op de baan gaan is wel slim
* massaal negeren van inhaalverbod in recreatief sessie
* De F plak fenomenaal op cirquit t.o.v. de openbare weg (ander asfalt ?)
* De (mijn) F houd met gemak een Mini Cooper S bij

:D
* Die AP's zijn toch wel een klasse appart
* Die ZT260 ging ongelooflijk hard, driften kon die ook
* Driften kan met de F toch ook behoorlijk gecontroleerd met de Toyos
* De limieten van de F liggen een stuk hoger dan ik verwacht had (op de bak na dan....)
Striker (en Jarno) Bedankt voor het idee en de organisatie, volgend jaar zeker weer !!!