Wel een heel stoere bike moet ik zeggen
Wordt het niet stilaan tijd voor een grotere garage daar in Dordrecht ?
Als jullie de bank op gaan met die 2 wielers, zet ik op de autotestbank misschien nog eens de C70, als ik tegen dan de tijd heb gehad de C70 performance gewijs "wat op te laten leuken". De benzine problemen zouden trouwens normaal gezien nu van de baan moeten zijn (inlaatnokkenas opnieuw gecalibreerd, nieuwe gasklep-luchtmassa meter/ nieuwe lambda sonde (dit laatste was nodig voor een foutcode die zich af en toe voordeed en had uiteraard niks met het te arm benzinemengsel te maken)).
Maar eerst zijn er nog enkele dingen die ik aan de F moet doen, en die gaat uiteraard voor.