


D.B.C. schreefColonDat is tog dat landgoed vlak bij het vliegveld?
En is er iemand die folders van het forum voor me heeft?
Ik wil best wel langs komen om effe gedag te zeggen, maar z'n rit is eerlijk gezegd niet iets voor mij, misschien in de MG B eens als we die aan de praat hebben (na 20 jaar stalling)
Mvg, Davy Blokker

D.B.C. schreefColonIk wil best wel langs komen om effe gedag te zeggen, maar z'n rit is eerlijk gezegd niet iets voor mij,....



em-gee-efke schreefColonD.B.C. schreefColonIk wil best wel langs komen om effe gedag te zeggen, maar z'n rit is eerlijk gezegd niet iets voor mij,....
Als je niet een keer een rit meerijdt, weet je ook niet wat het inhoudt!
Elke rit is anders maar het is vooral alles eromheen wat het net zo leuk maakt!! Het "socializen" zeg maar.





RemcovanKuilenburg schreefColonVrienden van de Gooische Vrouwen rit. Ik heb door de onzekerheid van het weer de BBQ bij Sparkling (zonnestraal) stop gezet. Dit omdat er inkoop gedaan moet worden en het niet naar uit ziet dat het droog blijft. We kunnen heerlijk binnen eten.

RemcovanKuilenburg schreefColonVrienden van de Gooische Vrouwen rit. Ik heb door de onzekerheid van het weer de BBQ bij Sparkling (zonnestraal) stop gezet. Dit omdat er inkoop gedaan moet worden en het niet naar uit ziet dat het droog blijft. We kunnen heerlijk binnen eten.
Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.