heeft er iemand toevallig al foto's van de winaars met beker.
grtz
mg metro & man




MG Metro-man schreefColonheeft er iemand toevallig al foto's van de winaars met beker.

Frekkel schreefColonbruno, is die dreamscience ook compatibel met uw bolide??


Bruno schreefColon(...)
Oh ja, wat MG betreft, zij zouden normaal ook de Mems 3 optimaal kunnen remappen. Wie doet de test ? (280 euro + ong. 10 pk) Benieuwd !

Sander schreefColonMG Metro-man schreefColonheeft er iemand toevallig al foto's van de winaars met beker.
Op speciaal verzoek:
Hier de rest:
http://mgf.dennisfleurbaaij.com/album273


Striker schreefColonEen (oud) lid van MG-R heeft zijn ZR160 eens laten chippen bij Rica en ging van 153 naar 180 pk.
Ik heb de uitdraai echter nooit gezien, dus liegt hij, dan lieg ik ook.

Frekkel schreefColonstriker, ik neem aan dat je nu skytiger bedoelt?
Vergeet niet dat hij ook met meer mods dan enkel die chip zat
(voor zover ik me kan herinneren had ie wel een janspeed uitlaat, luchtfilter genre viper en heeft ook nog een FSE gehad)



Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.