Bruno schreefColonIk heb er zeker wel zin in, moet ik zeggen, na Erik zijn velgen te hebben gezien. Knap werk Peter !
Hmm, je houdt wel een setje zliveren mag ik hopen?

Bruno schreefColonIk heb er zeker wel zin in, moet ik zeggen, na Erik zijn velgen te hebben gezien. Knap werk Peter !


Bruno schreefColonde cupwielen die er nu onder staan blijven zilver en in mijn garage !
waarom vraag je dat, ben je geen fan dan, van zwarte wielen ?
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.