BUTTON_POST_REPLY 268 berichten
MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011
  • Avatar gebruiker
    JohanQ
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 61
    GeregistreerdCOLON di sep 22, 2009 9:55 pm
    WoonplaatsCOLON Eindhoven

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door JohanQ » ma mei 23, 2011 11:24 pm

    Gooische Vrouwen Rit 2011 :thumbsup:
    Bij deze wil ik Remco en Rick bedanken voor de perfecte rit afgelopen zondag.
    Hij heeft de rit van 2010 hellemaal doen vergeten en mannen graag 2012 weer.
    De Gooische Vrouwen Rit 2012 :thumbsup: :lol: :thumbsup: :-s
    Alleen pak dan wat weggetjes waar geen mensen voor je auto gaan lopen oftewel zeggen wat kom je hier doen ik geniet van mijn rust. :lol:
    Maar mannen petje af voor de organisatie en zoals ik vermelde graag 2012 ook op de kalender.
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door GhostRider » ma mei 23, 2011 11:26 pm

    @vanspeed
    Ik zag ook een Lotus gaan, maar dat was volgens mij een S2, en die sloeg af bij Leusden.
    Een S1 mee laten rijden kan nog hè, zelfde motor maar een S2.... :wink:
    Toen ik jou zag rijden dacht ik al; effe wuifen, die zie ik zo wel in Amersfoort, en ja hoor! :D
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door Rick » di mei 24, 2011 12:43 am

    Afbeelding
    Klik op de eerste foto om de rest te bekijken.
    Afbeelding
    Afbeelding
    Het bewijs Linda heeft wederom weer een rallyplaat gekregen.
    Afbeelding
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Bart-K
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 840
    GeregistreerdCOLON di aug 19, 2008 11:14 am
    WoonplaatsCOLON Steenbergen NB
    CONTACTCOLON

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door Bart-K » di mei 24, 2011 12:45 am

    Dank aan de organisatie voor een geslaagde rit/dag :thumbsup:
    Ook zonder navigator was het prima te doen, plaatjes zijn dan veel handiger als tekst.

    Altijd weer leuk om gezichten aan de forumnamen te kunnen koppelen, word het alleen maar gezelliger van.

    Jammer van de ontstane schades, maar gelukkig mocht dit de pret voor de rest van de dag niet drukken. Aan de slachtoffers; succes met de herstellingen!!

    Op naar de volgende mgf.be rit 8)
    '03 MG ZT 190+ -> my forever car!!
    '05 MG ZT 330 -> because, why not?
    '03 MG ZS 180 -> tracktoy

    You can be a child once, but immature all your life...

    https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland/
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door Arjan » di mei 24, 2011 10:18 pm

    Mercikes voor de foto's! :thumbsup:
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door Rick » di mei 31, 2011 10:39 pm

    Heeft iedereen zijn kentekenplaathouders al geplaatst? (die ik een aantal van jullie heb aangesmeerd.)

    De foto's zien we graag in dit topic: http://www.mgf-tf.com/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=7569&start=210
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door Ultimate » di mei 31, 2011 10:47 pm

    Ik heb nog geen eens mijn auto gewassen na de rit.

    Sterker nog, net met Remco was het pas voor het eerst na de rit dat ik mijn F weer zag
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door Rick » di mei 31, 2011 11:05 pm

    Tijdens de rit wou je je F nog wassen en nu is je F nog steeds niet gewassen. Dat kan echt niet hoor. :wink:
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Ultimate
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2561
    GeregistreerdCOLON wo dec 23, 2009 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Zaandam (N-Hld, NL)

    MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door Ultimate » di mei 31, 2011 11:30 pm

    Haha inderdaad.
    Komende dagen ben ik vrij en dan ga ik weer wassen ( met de softwash van meguairs, die trouwens van Saskia is) haha.
    Ik kom hem nog brengen Sas
    Respect a man's car, and the man will respect you

    - MGF 130 British Racing Green, MY2000 RHD > Project, Klik hier
  • Avatar gebruiker
    Sas
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 339
    GeregistreerdCOLON za mei 01, 2010 2:24 pm
    WoonplaatsCOLON Den Helder (NL)

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door Sas » wo jun 01, 2011 7:54 am

    Mooi! Als je dan toch aan het wassen bent... Er staat nog ergens een TF die er niet uit ziet... Oh en ik heb ook nog een kentekenplaathouder liggen, heb ik me aan laten smeren door een dude (weet je wel, zo'n gastje zonder logo op z'n F) :mrgreen:
    Ben alleen pas zondag weer aanspreekbaar (do t/m za :))) in Wamel)
    --- Groetjes Sas ---
    - 2002 Anthracite TF
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door Andros » wo jun 01, 2011 10:04 am

    Rick schreefColonHeeft iedereen zijn kentekenplaathouders al geplaatst? (die ik een aantal van jullie heb aangesmeerd.)

    De foto's zien we graag in dit topic: http://www.mgf-tf.com/phpBB2/viewtopic.php?f=11&t=7569&start=210


    De mijne had je ter plaatse kunnen fotograferen he, ik heb ze meteen na aankoop erop geschroefd ;) . Foto'tje komt binnenkort wel eens :)
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door ovi » wo jun 01, 2011 10:51 am

    GhostRider schreefColon@vanspeed
    Ik zag ook een Lotus gaan, maar dat was volgens mij een S2, en die sloeg af bij Leusden.
    Een S1 mee laten rijden kan nog hè, zelfde motor maar een S2.... :wink:
    Toen ik jou zag rijden dacht ik al; effe wuifen, die zie ik zo wel in Amersfoort, en ja hoor! :D

    Niks Lotus laten meerijden! :evil:
    Laatst hier in België nog naar een opendeur van een kollega Lotus Elan rijder geweest met de TF. 8)
    Toen ik daar aankwam zag ik dat er speciaal plaatsen afgezet waren met linten en dranghekken waar de Lotus bimbo's stonden en ik riep dus om het lint even omlaag te doen zodat ik kon parkeren. Kreeg daar vol verontwaardiging te horen dat het enkel voor Lotus was! :-s
    Heb nog even laten weten dat in de MG dezelfde motor zit maar moest hem toch ergens anders gaan parkeren. :roll:
    Was weeral heel gelukkig dat ik dan toch geen Elise gekocht heb want tegen zo'n mentaliteit kan ik dus niet. :twisted:
    Dus als het geen bimbo is mag hij gerust met zijn Elise meerijden maar anders zou ik hem bij zijn soortgenoten laten! :devil-(
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: MGF.BE Gooische Vrouwen Rit 2011

    door Andros » wo jun 01, 2011 11:06 am

    Ach, dergelijke arrogantie kom je zelfs binnen de MG "scene" tegen. Sommige eigenaren van B's en midgets zien de F ook liever gaan dan komen omdat ze door Rover zijn gemaakt. Van de nieuwe chinese MG's moeten die helemaal niet weten. Maar om dan mensen met een lelijke blik weg te jagen vind ik ook ver gaan. Leven en laten leven zoals ik in een ander topic al aangaf :)
    De nachtspotter!
BUTTON_POST_REPLY 268 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten