GhostRider schreefColon@vanspeed
Ik zag ook een Lotus gaan, maar dat was volgens mij een S2, en die sloeg af bij Leusden.
Een S1 mee laten rijden kan nog hè, zelfde motor maar een S2....
Toen ik jou zag rijden dacht ik al; effe wuifen, die zie ik zo wel in Amersfoort, en ja hoor!

Niks Lotus laten meerijden!
Laatst hier in België nog naar een opendeur van een kollega Lotus Elan rijder geweest met de TF.
Toen ik daar aankwam zag ik dat er speciaal plaatsen afgezet waren met linten en dranghekken waar de Lotus bimbo's stonden en ik riep dus om het lint even omlaag te doen zodat ik kon parkeren. Kreeg daar vol verontwaardiging te horen dat het enkel voor Lotus was!
Heb nog even laten weten dat in de MG dezelfde motor zit maar moest hem toch ergens anders gaan parkeren.
Was weeral heel gelukkig dat ik dan toch geen Elise gekocht heb want tegen zo'n mentaliteit kan ik dus niet.
Dus als het geen bimbo is mag hij gerust met zijn Elise meerijden maar anders zou ik hem bij zijn soortgenoten laten!
